Ännu äldre träffar...

Bilder och text från träffar som varit
Användarvisningsbild
MickeC
Inlägg: 1874
Blev medlem: 2012-05-09, 02:13
Kontakt:

Re: Ännu äldre träffar...

Inlägg av MickeC »

StefanFjällemark skrev:Jag har börjat uppdatera DreamTrack med historik. Nu finns alla tidigare träffar med på sidan med lite länkar till olika filmer, medieinslag mm. Tips om mer kan du bidra med i denna tråd.
Snyggt jobbat Stefan!
//Micke C - Mikael Carlsson
VMJF - FREMO
Hökerum som N-RE
Crawford Valley i americaN
Användarvisningsbild
LLJ
Inlägg: 4299
Blev medlem: 2012-05-08, 10:27

Re: Ännu äldre träffar...

Inlägg av LLJ »

@StefanFjällemark:
Kolla bland mina videoklipp för en del cabrides mm (du får läsa in fler än de som först visas för att få med alla)

De äldsta som rör Modul Syd är nog de från Moheda 2008
Värt att notera är att även Värnamo Moduldagar var en Modul Syd träff fram tills dess att VMJF bildades 2012.

/Lars
Användarvisningsbild
StefanFjällemark
Inlägg: 1342
Blev medlem: 2014-09-01, 07:35
Ort: Stenungsund på Västkusten

Re: Ännu äldre träffar...

Inlägg av StefanFjällemark »

LLJ skrev:Kolla bland mina videoklipp. De äldsta som rör Modul Syd är nog de från Moheda 2008. Värt att notera är att även Värnamo Moduldagar var en Modul Syd träff fram tills dess att VMJF bildades 2012.
Tack för tipset. Jag skall kolla. DreamTrack-sajten kommer dock endast att innehålla historik och länkar till sådant som handlar om just DreamTrack. I detta fall är DreamTrack ≠ Modul Syd. Modul Syd har en egen webbplats.
Hälsningar från Stefan på västkusten :geek:
Ordförande i Svenskt Modulforum och medlem i FREMO, VMJF och MJF Rälsbiten
Användarvisningsbild
LLJ
Inlägg: 4299
Blev medlem: 2012-05-08, 10:27

Re: Ännu äldre träffar...

Inlägg av LLJ »

Det finns en del från Dreamtrack också, en del cabrides. Tror även jag har en spellista för Dreamtrack.

/Lars
Användarvisningsbild
kasoe
Inlägg: 963
Blev medlem: 2012-05-09, 02:17

Re: Ännu äldre träffar...

Inlägg av kasoe »

Bra där Micke! :) Och bra där Stefan! :)

Trevligt att man nu kan se historien, kan man få in länkar till banuppställningar m.m. (och vem som gjorde dom) så vore det också kul! :) Roligt att se hur både träffen men framför allt byggandet och engagemanget i moduler har utvecklats genom åren.

/Anders
Anders Östlund
Huvudintressen är Svenskt i 0, Amerikansk N-skala och en hel del annat inom MJ...
Bygger du i nollan? Kika in på www.nollan.nu
Skriv svar

Återgå till "Träffar som varit"