Snyggt jobbat Stefan!StefanFjällemark skrev:Jag har börjat uppdatera DreamTrack med historik. Nu finns alla tidigare träffar med på sidan med lite länkar till olika filmer, medieinslag mm. Tips om mer kan du bidra med i denna tråd.
Ännu äldre träffar...
Re: Ännu äldre träffar...
@StefanFjällemark:
Kolla bland mina videoklipp för en del cabrides mm (du får läsa in fler än de som först visas för att få med alla)
De äldsta som rör Modul Syd är nog de från Moheda 2008
Värt att notera är att även Värnamo Moduldagar var en Modul Syd träff fram tills dess att VMJF bildades 2012.
/Lars
Kolla bland mina videoklipp för en del cabrides mm (du får läsa in fler än de som först visas för att få med alla)
De äldsta som rör Modul Syd är nog de från Moheda 2008
Värt att notera är att även Värnamo Moduldagar var en Modul Syd träff fram tills dess att VMJF bildades 2012.
/Lars
FREMO
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
- StefanFjällemark
Tack för tipset. Jag skall kolla. DreamTrack-sajten kommer dock endast att innehålla historik och länkar till sådant som handlar om just DreamTrack. I detta fall är DreamTrack ≠ Modul Syd. Modul Syd har en egen webbplats.LLJ skrev:Kolla bland mina videoklipp. De äldsta som rör Modul Syd är nog de från Moheda 2008. Värt att notera är att även Värnamo Moduldagar var en Modul Syd träff fram tills dess att VMJF bildades 2012.
Det finns en del från Dreamtrack också, en del cabrides. Tror även jag har en spellista för Dreamtrack.
/Lars
/Lars
FREMO
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Bra där Micke!
Och bra där Stefan! 
Trevligt att man nu kan se historien, kan man få in länkar till banuppställningar m.m. (och vem som gjorde dom) så vore det också kul!
Roligt att se hur både träffen men framför allt byggandet och engagemanget i moduler har utvecklats genom åren.
/Anders

Trevligt att man nu kan se historien, kan man få in länkar till banuppställningar m.m. (och vem som gjorde dom) så vore det också kul!

/Anders
Anders Östlund
Huvudintressen är Svenskt i 0, Amerikansk N-skala och en hel del annat inom MJ...
Bygger du i nollan? Kika in på www.nollan.nu
Huvudintressen är Svenskt i 0, Amerikansk N-skala och en hel del annat inom MJ...
Bygger du i nollan? Kika in på www.nollan.nu