Hej allihop!
Nästa torsdag (6 februari) skulle jag kunna ha möjlighet att ta mig till Moduljuntan i Borås. Finns det någon vänlig själ (t.ex. MickeC?) som skulle ha möjlighet att ta med en känt korrekt enkelspårig N-RE-modul dit för provdockning då?
Mvh
Fredrik
Okej, reviderat försök: N-RE-modul i boråsområdet sökes
Moderator: AndersB
Re: Okej, reviderat försök: N-RE-modul i boråsområdet sökes
Det skall nog gå att lösa, jag tar med mall, vinkelhake och stålskala också.FredrikB skrev:Hej allihop!
Nästa torsdag (6 februari) skulle jag kunna ha möjlighet att ta mig till Moduljuntan i Borås. Finns det någon vänlig själ (t.ex. MickeC?) som skulle ha möjlighet att ta med en känt korrekt enkelspårig N-RE-modul dit för provdockning då?
Mvh
Fredrik
Hej
Ni är välkomna. Diverse mätverktyg finns i verkstaden (lekstugan). Även stora borr att justera skruvhålen med
Magnus
Ni är välkomna. Diverse mätverktyg finns i verkstaden (lekstugan). Även stora borr att justera skruvhålen med

Magnus
Toppen, tackar för det! Vi ses!MickeC skrev:Det skall nog gå att lösa, jag tar med mall, vinkelhake och stålskala också.
Mvh
Fredrik
Trevligt att träffas Fredrik!
En bild från testen, kopplad mot en modul utan problem... Även provkörning förlöpte utan problem.
En bild från testen, kopplad mot en modul utan problem... Även provkörning förlöpte utan problem.
Kul att det fungerade. 
/Lars

/Lars
FREMO
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
Likaledes! Tackar för hjälpen. Äventyret fortsätter...MickeC skrev:Trevligt att träffas Fredrik!
Mvh
Fredrik