Hej,
Någon som tänkt åka till Bankalaset i år? (17/6) och har en plats över?
Självklart bidrar jag till soppan, och kan hjälpa till att köra några mil också om så önskas.
/Nicke
Bankalaset, någon från Stockholm?
Re: Bankalaset, någon från Stockholm?
Jag ska dit på morgonen. Startar från Bålsta men.. jag åker vidare till Gelleråsen och Velodromloppet söndag morgon. Så en väg kan du komma. Och bålstatillägget på pendelkortet är borta. Soppabidrag kan du glömma.
Du får finna dig i ett SDmine med 100 tåglåtar.

Arne Lindgren (Det fanns redan en Arne L så jag bytte inloggningsnamn)
MMModulare. H0 och H0e.
Bålsta När jurårn började kalla sig stockholms stolthet bytte jag län
MMModulare. H0 och H0e.
Bålsta När jurårn började kalla sig stockholms stolthet bytte jag län
Ena sträckan är alltid något 
Jag håller väl (bil)dörren öppen ett tag till, få se om det är fler som ska dithän.
För återresan: Vet någon hur långt det är mellan Bankalaset och Skövde C?
(hittar ingen adress till WNJ....)

Jag håller väl (bil)dörren öppen ett tag till, få se om det är fler som ska dithän.
För återresan: Vet någon hur långt det är mellan Bankalaset och Skövde C?
(hittar ingen adress till WNJ....)
Nicke: Du har mail. Jag är inte 100% procent säkert men tror jag vet adressen men vill inte skriva ut den här.
Med vänlig hälsning
Daniel
Med vänlig hälsning
Daniel
Mellan WNJ och stationen är ca. 1,2 km om jag inte minns fel. Du ska kunna hitta adressen om du går in på hemsidan och på anmälningsdelen. Men nu har kanske Daniel lämnat rätt adress så då löser det sig nog.
Thomas Sunesson
Ja, jag har fått info om adress.
Även på FB hade någon uppmärksammat att WNJs besöksadress låg i Falköping....alternativa fakta för att hålla långfingrade borta?
Även på FB hade någon uppmärksammat att WNJs besöksadress låg i Falköping....alternativa fakta för att hålla långfingrade borta?
Tack Arne Ivan för erbjudandet om resa ena vägen,
det blir nog dock andra planer för morgondagen, även om det varit roligt att åka på kalas
det blir nog dock andra planer för morgondagen, även om det varit roligt att åka på kalas