Moduldeltagare till Mässan i Göteborg.

Allmäna diskussioner och information
Användarvisningsbild
RickardNordström

Moduldeltagare till Mässan i Göteborg.

Inlägg av RickardNordström »

Hallå :)

Precis som tidigare år så efterlyser vi nu moduler till H0 banan. Vi är ett gäng som har moduler och har en grundstomme men behöver de där extra modulerna som fyller ut den yta vi har till hands. Banan trafikeras enligt mässprincipen. Vi kör tåg fritt från tidtabeller med fokus på besökare. Mingla och värva nya modulbyggare är vårt primära mål på mässan.

Vi välkomnar alla moduler som finns till hands med landskap på.
Anmäla ditt deltagande gör du i denna länk: http://www.xn--modelltgsmssan-fibm.se/s ... 0-34873654

Mvh Rickard
Användarvisningsbild
StefanFjällemark

Re: Moduldeltagare till Mässan i Göteborg.

Inlägg av StefanFjällemark »

Vilka moduler har du redan?
Hälsningar från Stefan på västkusten :geek:
Medlem i FREMO, VMJF och MJF Rälsbiten
Användarvisningsbild
RickardNordström

Inlägg av RickardNordström »

Hallå Stefan... :)

Det som för tillfället är med är samtliga mina moduler (15st), Mikael Hanssons Stenakurva (5st), Curtans krutträsk och Theo´s moduler. (5st) Sedan finns det några till som sändebud meddelat finns tillgängliga men som jag själv inte fått bekräftat med personerna i fråga ännu.
Har inte varit i kontakt med Trollhättegänget men dom skall tillfrågas inom kort. Dom vet dock om att det är en mässa och har visat intresse redan förra året. Övriga personer i vår närhet har inte lämnat besked eller visat intresse. Dessa personer kommer att tillfrågas vid tillfälle.
Att frågan kommit lite senare i år hänger ihop med att vi väntade besked ifrån Seth och company i SSM om deltagande. Tyvärr har de lämnat återbud p.g.a omständigheter utanför deras kontroll.

Mvh Rickard
Användarvisningsbild
PeterAlsén
Kontakt:

Inlägg av PeterAlsén »

Jag kan nog komma med Nättelund, skall bara stämma av med lite folk
Medlem i FREMO, Svenskt Modulforum
Tkl i Nättelund
Skriv svar

Återgå till "Allmänt"