Kommande träffar
Kommande träffar
Blir det ingen träff på MJ Hobbymässan i Älvsjö 1 -2 november? I så fall: Hur anmäler man sig?
Re: Kommande träffar
Tyvärr extremt svårhittat, men det finns som "kategori" i denna del av forumet, inte som "tråd".
Om du tittar under Kommande träffar så finns det två underavdelningar som visas överst på sidan, bl a Älvsjö Hobbymässa 2015 och där finns mer information.
Anledningen till att vi har gjort så här är att flera olika träffar planeras samtidigt och det rör ihop sig om planeringstrådarna för de olika träffarna ligger i samma avdelning. Så därför får varje träff en egen avdelning för sina planeringstrådar.
Med vänlig hälsning
Daniel
Anledningen till att vi har gjort så här är att flera olika träffar planeras samtidigt och det rör ihop sig om planeringstrådarna för de olika träffarna ligger i samma avdelning. Så därför får varje träff en egen avdelning för sina planeringstrådar.
Med vänlig hälsning
Daniel
Jag uttryckte mig lite oklart. Min modul är ännu inte färdigbyggd, men jag vill vara med och köra. Förra året var man tvungen att föranmäla sig pga att så många ville göra just detta.