Spänning/ström?
Kolla hos adapterexperten.se så finns massor att välja på, kanske lite för mycket men begränsar man med att leta efter önskad spänning/ström så löser det sig nog. Vi har en 15V - 1.5A adapter, kostar 139:- om jag minns rätt, men du behöver väl mer ström?
Om man är ute efter stabil DCC matning så tror jag bästa sättet är en DSR, dvs att justera spänningen ut från Boostern ger ett bättre resultat än att försöka manipulera inspänningen. Egentligen undrar man varför denna enkla lilla krets inte är inbyggd i Boostern från start, borde gå att kombinera med driv-transistorerna i slutsteget inne i Boostern...
Kopplingsschema och funktionsbeskrivning om man vill labba själv finns i AMWs "white paper":
http://amw.huebsch.at/Produkte/DSR_WhitePaper.pdf
Med MGPs optoisolering och denna DSR så börjar jag nästan fundera på om man inte skulle konstruera en egen booster som innehåller både Opto på ingången och stabilisering av utspänning enligt DSR... kanske med reglerbar strömgräns också... Kanske är dags att damma av sina gamla färdigheter som elektronikkonstruktör, var aldrig speciellt framstående som sådan men lite har man fått ihop genom åren...

Annars är väl MERG några som skulle kunna fundera på detta...
Hälsar,
Anders Ö