Info DT-14.

Bilder och text från träffar som varit
Användarvisningsbild
kasoe

Re: Info DT-14.

Inlägg av kasoe »

Nu har vi till sist också lyckats överföra hemsidan, det tog minst sagt lång tid, jag kan inte förklara varför men domänöverföringen tog nästan 3 veckor att få igenom...

Därmed är min roll som Träffgeneral över och jag har överlämnat allt till ModulSyds ledning! Det enda jag har är en låda med skyltar och lite "reklammaterial" som jag överlämnar till ordföranden vid lämpligt tillfälle (vi har kontakt...).

Jag hoppas att Modul Syd håller uppe fanan för att göra det till en träff som är lite extra där alla kan vara med och där det erbjuds bra möjligheter att visa upp hobbyn för en publik samt för deltagarna att få prova på det mesta inom modulträffarbete. När det gäller det är jag inte oroad... :)

Tack för mig så här långt! Vi ses på någon modulträff framöver! Nu har jag lite sug på att få byggt några moduler, kan hända det blir i lite olika skalor... (Håll inte andan medan ni väntar...) :)

Hälsar,
Anders Ö
Anders Östlund
Huvudintressen är Svenskt i 0, Amerikansk N-skala och en hel del annat inom MJ...
Bygger du i nollan? Kika in på www.nollan.nu
Användarvisningsbild
FredrikB

Inlägg av FredrikB »

kasoe skrev:Därmed är min roll som Träffgeneral över och jag har överlämnat allt till ModulSyds ledning!
Då är det väl på sin plats att tacka för den utomordentliga insats du gjort för att främja och sprida intresset för (syd-)svenskt modulrallande! Tack!

(Jag hade tänkt att använda en sån där smiley som höjer ett glas, men i detta renlevnadsforum ;) verkar det inte finnas någon sådan...)

Mvh

Fredrik
Användarvisningsbild
LLJ

Inlägg av LLJ »

Tack Anders! :)
Användarvisningsbild
IngvarÖsterberg

Inlägg av IngvarÖsterberg »

Tack Anders!
Det var du som "lurade" in mig på det här med att "bara köra" på Dream-Track
m.fl. modulträffar.
Hoppas vi träffas på fler träffar.
Med vänlig hälsning /Ingvar
PerJohansson

Inlägg av PerJohansson »

Kan också bara instämma. Stort tack. Vi ska göra vårt bästa för att förvalta arvet. :)
Medlem i Fremo.
Kör AmericaN.
Användarvisningsbild
kasoe

Inlägg av kasoe »

Tackar alla! :) Jag är inte oroad för framtiden när det gäller modulkörningar!

Hälsar,
Anders Ö
Anders Östlund
Huvudintressen är Svenskt i 0, Amerikansk N-skala och en hel del annat inom MJ...
Bygger du i nollan? Kika in på www.nollan.nu
Användarvisningsbild
LLJ

Inlägg av LLJ »

Saknar program och övrig info för DT14. Borde vara prioriterat att sådant finns ute i god tid.

/Lars
Användarvisningsbild
daniel

Inlägg av daniel »

Styrelsen arbetar för fullt med detta! Vår första prioritet har varit att få klart med lokal. Nu håller vi på med de praktiska detaljerna.

Med vänlig hälsning
Daniel
PerJohansson

Inlägg av PerJohansson »

Nu närmar det sig med stormsteg... Vårt mål är att program och info ska vara uppe på hemsidan denna veckan. Det kommer även att uppdateras på DT:s facebooksida från och med idag. Nu kör vi så det ryker....
Medlem i Fremo.
Kör AmericaN.
Användarvisningsbild
z750asn

Inlägg av z750asn »

PerJohansson skrev:Nu kör vi så det ryker....
Jajamen, länka ut skruven till 100% fyllning framåt, öppna regulator och burna loss på rälsen. :D
Skriv svar

Återgå till "Träffar som varit"