Faktureringsgången är lite komplicerad i detta fall, vi är inte mottagare direkt utan det går via ett ombud... Vi stretar vidare lite till...
Lars, du har helt rätt och i det avseendet håller jag med dig till 100% och lite till!

Men det jag menar är att när man är nere på rena praktikaliteter så är det ändå det man i sista änden får som räknas. Kanske jag är gammalmodig men jag är ute efter ett traditionellt handslag som bekräftelse på att det ska funka snarare än ett papper som rabblar floskler... Spinnet träffade alla punkter utom två, vi fick en rabatt motsvarande ungefär den missen procentuellt sett, men vi frös ju ändå...
När det gäller Munkaskog så kommer jag inte ha vidare kontakt med dom, de är totalt omedgörliga och jag kommer inte förhandla med dom alls om vi ska ha Dream-track i Habo nästa år... Är inte intresserad av vad de har att erbjuda då de nu 3 år i rad har missat sina "leveranser" av rätt sak till rätt pris...
Ett "kontrakt" hade snarare gjort att de hade sagt att "Ni kan bo någon annanstans" vilket i sig kanske hade räddat mig från mycket frustration, men man vill ju ändå tro att folk är lösningsorienterade och kan gå med på någon kompromiss om något klickat...
Lätt att vara efterklok, och det är oerhört svårt att beskriva alla turer i text. Jag föreslår att vidare debatt om detta (som jag också inser att jag själv driver på med mina svar...) löses vid sidan av forumet. I längden är det ointressant på bredden och har inget med moduler att göra...
Kontentan är att jag av erfarenhet kan säga att "Jag önskar det vore så lätt, men det är det inte..."
Hälsar,
Anders Ö