Tack Håkan och Janne för alla dina goda råd som har lyft landskapsbyggandet till häftigare nivå.
Before BGG and after AGG
Before BGG and after AGG
Hittade dessa gamla moduler som jag byggde som förlängningar mååånga år sedan.Modulen till vänster är BGG( BeforeGrundstedt/Gissberg) och modulen till höger är efter BGG, alltså AGG! 

Tack Håkan och Janne för alla dina goda råd som har lyft landskapsbyggandet till häftigare nivå.
Senast redigerad av 2 SethSwede, redigerad totalt 2023 gång.
- AlexanderEhn
- Kontakt:
Re: Before and after BGG
Intressant jämförelse!
Var går det att hitta dessa tips och råd på landskapsbygge?
Har sett en del fragment i olika trådar på Svenskt MJ-Forum, men inte alltid lätt att förstå helheten.
Var går det att hitta dessa tips och råd på landskapsbygge?
Har sett en del fragment i olika trådar på Svenskt MJ-Forum, men inte alltid lätt att förstå helheten.
Pågående byggprojekt just nu:
"Kombihamnen", blir ingen hamn, men väl en kombiterminal i N-skala med svensk förebild Byggtråd här!
"Glassfabriken" blir en industrimodul med genomgående linje, N-Re.
"Kombihamnen", blir ingen hamn, men väl en kombiterminal i N-skala med svensk förebild Byggtråd här!
"Glassfabriken" blir en industrimodul med genomgående linje, N-Re.
"after BeforeGrundstedt/Gissberg" - tämligen motsägelsefullt
Bortsett från det håller jag med om att det är en intressant jämförelse, men jag tyckte ju dina moduler var fina redan BGG...

Bortsett från det håller jag med om att det är en intressant jämförelse, men jag tyckte ju dina moduler var fina redan BGG...

Tack. Rätt, det är BGG och AGG är rätta utrycker