Om man leker med sitt nya lok utan att ha det anmält, så larmar väl saftblandaren, vilket den väl inte gör om ett lok plötsligt tar den anmälda och använda adressen 3?
Staffan
Vi kommer inte att lägga in något lok på adress 3, så lok med den adressen kommer inte att kunna köras och larmet går om någon försöker.StaffanWiman skrev:Om man leker med sitt nya lok utan att ha det anmält, så larmar väl saftblandaren, vilket den väl inte gör om ett lok plötsligt tar den anmälda och använda adressen 3?
Svar i denna tråd.MånsLundberg skrev: Kommer det att komma en lista med godskunder på de olika stationerna så att man kan göra fraktsedlar?
StaffanWiman skrev:Jag har ett F-lok (ånga) och trettiotalsvagnar som skulle kunna vara museitåg.
Tack för era bidrag. Kan ni ta med det ni har? Museitåget skall helst ha en blandad sammansättning av personvagnar och gods, typ ånglok + 3-4 personvagnar, varav en restaurangvagn, samt 1-3 godsvagnar. Vi skall dessutom ha två olika ånglok, och jag har två G1414 och ett S-lok och tar gärna emot ett F-lok. Det blir nämligen ånglokbyte i lokstallet en gång per trafikspel.z750asn skrev:Jag skulle kunna ta med mig ett antal Heljan och Rocovagnar i 30-40 tals stil.