2 steg bakom mig i Habokön stod en som ville köpa en UT4, fast jag hann före på deras sista.. Tror jag.Arne Ivan skrev:Tack! Får se om Habo har ett Digitrax med sig.. Jag har redan beställt like 6511-koppel och en Walterskatalog och dom har väl redan packat.. Jag har en Ipod med trådlös-app också. På nåt sätt får jag väl köra nåt.Eke skrev:Ja, det stämmer att LH01 inte fungerar, den rapporterar att det är fel programvara i centralen.Arne Ivan skrev:Eke, visst hjälpte du mig i Kil, att bekräfta att mitt nya Lenz LH01 inte funkade med Z21-uppsättningen.
Vet du om det funkar idag?
Jag tar med det hursomhelst, och min FRED.
Om man ska köpa nåt annat utan att lägga 1000+ kr, vad ska man köpa då?
Och vem på mässan kan tänkas ha det till salu?
/Arne (under byggade av ett körhandtagsmuseum)
Under tusenlappen är det väl UT4 eller Multimaus från slaktad startsats som finns! Samt Fred från Fremo eller Uhlenbrock. Uhlenbrock Fred är inte så dum men har bara funktioner upp till F8, kan man ta att man måste dispatcha ut lokadressen till den är det ett bekvämt körhandtag med indikering på vilka funktioner som är aktiva! Har några sådana och föredrar dessa framför Fremofreddarna!
Mvh. Eke som redan har ett stort "digitalmuseum"
Dvs när jag kom hem gav jag vit låda till min fru och sa att jag tror det här en julklapp till mig.
Sen dess har jag inte sett den.

Men visst behöver jag nån sorts adapter, typ när man byter mellan gul och blå(?) sladd på FRED-en. Du lär visst kunna ordna en sån? Går det att beställa av dig?
Hälsningar!