Enligt dom flesta standarder skall det finnas krokar under modulerna att hänga kablar i. Men ärligt talat, hur många krokar finns det under dina moduler?
Av en händelse såg jag att nu (den 23:e juli) finns det en låda med 151 stycken krokar och öglor för det facila priset av 24:90 på Lidl. Krokar brukar annars bara finnas i små påsar och kosta löjeväckande belopp på byggvaruhusen. Så nu har jag köpt på mig ett lager för att fixa gamla synder och ha för framtida behov.
Skynda fynda!
/O
Kabelkrokar - endast denna vecka...
Re: Kabelkrokar - endast denna vecka...
Jaaa....mycket bra tips!
Snälla kroklösa modulägare ta till er detta tips!
Mvh. Eke
Snälla kroklösa modulägare ta till er detta tips!
Mvh. Eke
Alla Lidl har inte alla erbjudanden hemma. Bålsta har det sällan. Så jag kollade Spånga på väg hem. Dom hade och jag köpte två. En åt mig själv och en att ta med på nästa träff. Den går till den som först lägger fram 25:-.
Arne Lindgren (Det fanns redan en Arne L så jag bytte inloggningsnamn)
MMModulare. H0 och H0e.
Bålsta När jurårn började kalla sig stockholms stolthet bytte jag län
MMModulare. H0 och H0e.
Bålsta När jurårn började kalla sig stockholms stolthet bytte jag län
Tar mig till Lidl i Akalla och kollar, dom är närmastArne Ivan skrev:Alla Lidl har inte alla erbjudanden hemma. Bålsta har det sällan. Så jag kollade Spånga på väg hem. Dom hade och jag köpte två. En åt mig själv och en att ta med på nästa träff. Den går till den som först lägger fram 25:-.

Edit: Tog en ask krok och även en med brickor att använda till mina modulskruvar.
Senast redigerad av 1 stasv, redigerad totalt 2015 gånger.
----------------------------------------------------------
Staffan S
MMM/3R
Medlem 3549 Svenska MAD fanclub
Delar dag med Malmbanans första malmtransport till Luleå!
Staffan S
MMM/3R
Medlem 3549 Svenska MAD fanclub
Delar dag med Malmbanans första malmtransport till Luleå!
Lidl på Ekhagen, Jönköping hade några paket med krokar kvar idag, så jag köpte ett paket.
De har även några olika satser med borr/bits och några olika satser med skruvmejslar/bits.
/Lars
De har även några olika satser med borr/bits och några olika satser med skruvmejslar/bits.
/Lars
FREMO
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till