Hej.
Efter lite pratande fram och tillbaks med några stycken lägger jag nu ut en liten undersökning. Sommaren är ju semester för de flesta, och många åker iväg, umgås med familj och liknande. Samtidigt är det säkerligen fler än vi som pratat som kan tänka sig en liten körning under perioden. Vore kul att se hur synen är på detta. Observera att det går att välja 2 alternativ.
Per.
Sommarkörning.
-
Sommarkörning.
Medlem i Fremo.
Kör AmericaN.
Kör AmericaN.
-
Re: Sommarkörning.
Svårt att svara så generellt. Beror ju på när och var... För min del skulle jag vara mest positiv till slutet av sommaren, slutet av augusti, till exempel. Fremoträffen i Älmhult var inte fel på något sätt 
Staffan

Staffan
-
Här menar vi nog mer något mitt emellan alla andra... Det slutar ju i Maj och börjar igen i slutet Augusti/början September. Och en anledning till att lägga det i typ Juli, är att det är extremt mycket lättare att hitta bra lokaler när skolorna har lov, och inomhusidrotterna sommaruppehåll.
Medlem i Fremo.
Kör AmericaN.
Kör AmericaN.
Att ha en träff över en dag är inte meningsfullt om jag skall ha med modul. Blir för lite körtid helt enkelt. Men gärna 2-3 dagar.
Att åka till en körning, utan att själv behöva ha med någon modul, det kan jag tänka mig däremot.
Det brukar alltid gå åt en massa personal för att köra och bemanna stationer.
/Lars
Att åka till en körning, utan att själv behöva ha med någon modul, det kan jag tänka mig däremot.
Det brukar alltid gå åt en massa personal för att köra och bemanna stationer.
/Lars
FREMO
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
Jag kan också tänka mig att komma över en dag och vara med att köra under förutsättningen att det inte kolliderar med andra aktiviteter och att det är i närheten av Jönköping så överliggning inte är aktuell. Jag kan ta med mig en del rullande i 2R HO Europa om det är aktuellt, men inga moduler. För övrigt är vilken skala som helst intressant.
PLj
PLj