Gävlekamrat.
Gävlekamrat.
Hej alla.
Våran kamrat här i Gävle Ove Häger avled natten mellan 17-18 juli. p.g.a. sjukdom.
Med sorgliga hälsningar Thomas Fredman
Våran kamrat här i Gävle Ove Häger avled natten mellan 17-18 juli. p.g.a. sjukdom.
Med sorgliga hälsningar Thomas Fredman
Re: Gävlekamrat.
Det var tråkigt att höra! Han kämpade på länge. Vila i frid, Ove.
-----------------
/Arne Larsson
/Arne Larsson
Re: Gävlekamrat.
Ove har varit en viktig person för järnvägs och modelljärnvägshobbyn i Sverige. Öppen och med glimten i ögat. Träffade honom senast i Uppsala i mars. Trots märkt av sjukdom positiv. Vila i frid Ove!
/Torbjörn O
/Torbjörn O
Re: Gävlekamrat.
Det var himla tråkigt att höra... Vila i frid.
-
LasseHerneklint
- Inlägg: 240
- Blev medlem: 2012-05-25, 00:57
Re: Gävlekamrat.
Mycket tråkig nyhet. Har många fina och glada minnen av Ove!
Vila i frid!
Vila i frid!
Re: Gävlekamrat.
De var ledsamt nyhet.
Ove var alltid trevlig att träffa och lätt att prata med.
R.I.P!
Ove var alltid trevlig att träffa och lätt att prata med.
R.I.P!
Re: Gävlekamrat.
Mycket tråkigt att höra!
Ove var alltid trevlig och positiv.
R.I.P !
Ove var alltid trevlig och positiv.
R.I.P !
- StefanFjällemark
- Inlägg: 1468
- Blev medlem: 2014-09-01, 07:35
- Ort: Stenungsund på Västkusten
Re: Gävlekamrat.
Jag träffade Ove på VMJF klubbkörning i maj och på Geflemodul i juni. Trots att ha var märkt av sin sjukdom, sa han att han ville vara med och leka, och det gjorde han ända in i kaklet. Något att ta efter! Bilden är från Värnamo Moduldagar i januari 2018.
-
LeifHalldeberg
- Inlägg: 9
- Blev medlem: 2012-05-09, 02:20
Re: Gävlekamrat.
Tack Ove för alla fina samtal vi haft.
Vila i frid
Vila i frid
-
JohanDahlberg
- Inlägg: 79
- Blev medlem: 2017-02-28, 00:12
Re: Gävlekamrat.
Det var tråkiga nyheter.
Tack så mycket Ove för trevliga samtal om både tåg och annat! Alltid med glimten i ögat.
Tack så mycket Ove för trevliga samtal om både tåg och annat! Alltid med glimten i ögat.