Gävlekamrat.

Allmäna diskussioner och information
Fredman
Inlägg: 538
Blev medlem: 2012-05-09, 02:10
Ort: Geflemodul i Gävle

Gävlekamrat.

Inlägg av Fredman »

Hej alla.
Våran kamrat här i Gävle Ove Häger avled natten mellan 17-18 juli. p.g.a. sjukdom.
Med sorgliga hälsningar Thomas Fredman
Användarvisningsbild
ArneL
Inlägg: 147
Blev medlem: 2014-01-20, 12:12

Re: Gävlekamrat.

Inlägg av ArneL »

Det var tråkigt att höra! Han kämpade på länge. Vila i frid, Ove.
-----------------
/Arne Larsson
Användarvisningsbild
tobbeo
Inlägg: 804
Blev medlem: 2014-01-16, 14:09
Ort: Bandhagen
Kontakt:

Re: Gävlekamrat.

Inlägg av tobbeo »

Ove har varit en viktig person för järnvägs och modelljärnvägshobbyn i Sverige. Öppen och med glimten i ögat. Träffade honom senast i Uppsala i mars. Trots märkt av sjukdom positiv. Vila i frid Ove!
/Torbjörn O
Oskar OH
Inlägg: 161
Blev medlem: 2016-01-09, 11:17

Re: Gävlekamrat.

Inlägg av Oskar OH »

Det var himla tråkigt att höra... Vila i frid.
LasseHerneklint
Inlägg: 240
Blev medlem: 2012-05-25, 00:57

Re: Gävlekamrat.

Inlägg av LasseHerneklint »

Mycket tråkig nyhet. Har många fina och glada minnen av Ove!
Vila i frid!
Användarvisningsbild
z750asn
Inlägg: 206
Blev medlem: 2012-05-08, 10:29

Re: Gävlekamrat.

Inlägg av z750asn »

De var ledsamt nyhet.
Ove var alltid trevlig att träffa och lätt att prata med.
R.I.P!
Nicke
Inlägg: 931
Blev medlem: 2012-05-09, 02:11

Re: Gävlekamrat.

Inlägg av Nicke »

Mycket tråkigt att höra!
Ove var alltid trevlig och positiv.
R.I.P !
Användarvisningsbild
StefanFjällemark
Inlägg: 1468
Blev medlem: 2014-09-01, 07:35
Ort: Stenungsund på Västkusten

Re: Gävlekamrat.

Inlägg av StefanFjällemark »

Jag träffade Ove på VMJF klubbkörning i maj och på Geflemodul i juni. Trots att ha var märkt av sin sjukdom, sa han att han ville vara med och leka, och det gjorde han ända in i kaklet. Något att ta efter! Bilden är från Värnamo Moduldagar i januari 2018.

WP_20180106_17_13_35_1_Pro.jpg
Hälsningar från Stefan på västkusten :geek:
Medlem i FREMO, VMJF och MJF Rälsbiten
LeifHalldeberg
Inlägg: 9
Blev medlem: 2012-05-09, 02:20

Re: Gävlekamrat.

Inlägg av LeifHalldeberg »

Tack Ove för alla fina samtal vi haft.
Vila i frid
JohanDahlberg
Inlägg: 79
Blev medlem: 2017-02-28, 00:12

Re: Gävlekamrat.

Inlägg av JohanDahlberg »

Det var tråkiga nyheter.
Tack så mycket Ove för trevliga samtal om både tåg och annat! Alltid med glimten i ögat.
Skriv svar

Återgå till "Allmänt"