Publik körning Skansen 1-2 oktober 2022

Bilder och text från träffar som varit
Användarvisningsbild
MickeWestberg
Inlägg: 2101
Blev medlem: 2015-04-15, 23:28
Ort: Stockholm

Re: Publik körning Skansen 1-2 oktober 2022

Inlägg av MickeWestberg »

Ber om ursäkt för det jag skrev.
Medgrundare av Moderna MälarModuler....och antitrafikspelare.
Användarvisningsbild
MickeWestberg
Inlägg: 2101
Blev medlem: 2015-04-15, 23:28
Ort: Stockholm

Re: Publik körning Skansen 1-2 oktober 2022

Inlägg av MickeWestberg »

Jag skulle inte ha haft med Töva från början då den var för stor och inte tog jag illa vid mig för det. Sen är jag ju så att har jag ingen modul med så åker jag inte på träffar då jag inte gillar att köra tåg så mycket. Jag tycker dom snyggaste modulbanorna är de som har gemensam färg på sargerna oavsett om det är svart som nu på Skansen eller 3r:s gröna. Det gör inget att landskapet är olika färg och form det flyter ändå ihop om man ser det som en hel bana. Men alla är vi olika. Sen är det återigen Skansen som satte kraven inte mmm. Att vi sen på 2r sidan ska ha så jäkla svårt att enas om en färg medan 3r gänget har löst det utan tjafs är ju också intressant. Återigen så blev det en snygg publik bana och det var det som var grundpoängen med mitt inlägg, jag lämnar det här.
Medgrundare av Moderna MälarModuler....och antitrafikspelare.
UBJ
Inlägg: 761
Blev medlem: 2013-09-06, 17:36

Re: Publik körning Skansen 1-2 oktober 2022

Inlägg av UBJ »

Vi måste få till körningar i riktigt stora lokaler igen.
Om någon har några tips på sådana i Stockholmregionen så kontakta mig, går bra med ett pm här.
Användarvisningsbild
hakang
Inlägg: 194
Blev medlem: 2012-05-09, 02:21
Ort: Täby
Kontakt:

Re: Publik körning Skansen 1-2 oktober 2022

Inlägg av hakang »

UBJ skrev: 2022-10-01, 18:46 Vi måste få till körningar i riktigt stora lokaler igen.
Om någon har några tips på sådana i Stockholmregionen så kontakta mig, går bra med ett pm här.
Bra initiativ!!
SethSwede
Inlägg: 576
Blev medlem: 2014-01-18, 10:09

Re: Publik körning Skansen 1-2 oktober 2022

Inlägg av SethSwede »

Bilder från lördagen den 1 oktober:
viewtopic.php?t=4680
Användarvisningsbild
AlexanderEhn
Inlägg: 1153
Blev medlem: 2017-07-11, 23:47
Kontakt:

Re: Publik körning Skansen 1-2 oktober 2022

Inlägg av AlexanderEhn »

Otroligt kul att få vara med på körningen! Tack för att vi fick vara med i er gemenskap, vi kändes oss väldigt välkomna!

Väldigt snyggt med enhetligt intryck på helheten och på landskapet, det blir en maffig känsla. Många moduler är konstverk i sig och det blir en njutning att långsamt rulla genom landskapet.
Pågående byggprojekt just nu:
"Kombihamnen", blir ingen hamn, men väl en kombiterminal i N-skala med svensk förebild Byggtråd här!
"Glassfabriken" blir en industrimodul med genomgående linje, N-Re.
Skriv svar

Återgå till "Träffar som varit"