Dream-track på Facebook

Bilder och text från träffar som varit
Användarvisningsbild
kasoe
Inlägg: 954
Blev medlem: 2012-05-09, 02:17

Dream-track på Facebook

Inlägg av kasoe »

Jag har just plockat bort Dream-track från FB, sidan ligger kvar men är inte synlig/åtkomlig för andra än administratörer.

För några år sedan så bestämdes det att jag skulle plocka tillbaka domänen Dream-track.se om jag skulle vilja hitta på något.
Av olika anledningar har det inte gått att lösa och ModulSyd står ännu som ägare till Dream-track.se.

Jag har INGET intresse av att fortsätta med Dream-track, så vi behöver inte fundera på att göra en överföring. Och domänen verkar inte ha förfallit utan förnyats på något sätt, ser dock inga datum för när den upphör...

Finns det något intresse från ModulSyd att ta över även FB gruppen för Dream-track?

Min plan är annars att helt radera sidan från FB...

Tar detta i forumet om det är någon mer som har intresse av "Dream-track", då finns den att ta över om någon orkar... Bara att hojta till...
Händer inget så försvinner den ut i Cyberrymden inom några veckor. :)

Hälsar,
Anders Ö
Anders Östlund
Huvudintressen är Svenskt i 0, Amerikansk N-skala och en hel del annat inom MJ...
Bygger du i nollan? Kika in på www.nollan.nu
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Dream-track på Facebook

Inlägg av daniel »

Jag har ingen åsikt i frågan, men stort tack för allt arbete du lagt ner på Dream-Track! Det har varit många roliga träffar och mycket inspirerande.
Per Widell
Inlägg: 186
Blev medlem: 2018-03-05, 20:34

Re: Dream-track på Facebook

Inlägg av Per Widell »

kasoe skrev: 2021-01-29, 15:17Dream-track.se.

Jag har INGET intresse av att fortsätta med Dream-track, så vi behöver inte fundera på att göra en överföring. Och domänen verkar inte ha förfallit utan förnyats på något sätt, ser dock inga datum för när den upphör...
Enligt IIS är nästa förfallodatum 2021-09-30. Tio dagar senare blir domänen deaktiverad och efter ytterligare 60 dagar innan det avregistreras. Ett avregistrerat domännamn hamnar i karantän men jag har inte koll på hur länge det är.
Skulle däremot domänen betalas under denna period (innan avregistreringen) börjas det om med ytterligare ett år.
Användarvisningsbild
StefanFjällemark
Inlägg: 1338
Blev medlem: 2014-09-01, 07:35
Ort: Stenungsund på Västkusten

Re: Dream-track på Facebook

Inlägg av StefanFjällemark »

Vi sa upp dream-track.se i slutet av förra året, och avtalet löper ett år i taget. Så det dröjer innan domänen blir tillgänglig för andra.
Hälsningar från Stefan på västkusten :geek:
Ordförande i Svenskt Modulforum och medlem i FREMO, VMJF och MJF Rälsbiten
Användarvisningsbild
kasoe
Inlägg: 954
Blev medlem: 2012-05-09, 02:17

Re: Dream-track på Facebook

Inlägg av kasoe »

OK, men då är intresset från ModulSyd inte så hett, jag har en intresserad så då löser det sig nog bra! :)

/Anders Ö
Anders Östlund
Huvudintressen är Svenskt i 0, Amerikansk N-skala och en hel del annat inom MJ...
Bygger du i nollan? Kika in på www.nollan.nu
Skriv svar

Återgå till "Träffar som varit"