Sida 1 av 1

Trafikspel och fordonsbehov i Kil 2016

Postat: 2016-04-26, 07:06
av StefanFjällemark
Trafikspelet börjar ta form. Läs mer på denna tråd: http://www.modulsyd.se/forum_new/viewto ... 784#p22273

Re: Trafikspel Kil 2016

Postat: 2016-04-26, 22:14
av StefanFjällemark
Nu är trafikspelet i stort sett klart. Läs mer på detta inlägg: http://www.modulsyd.se/forum_new/viewto ... 784#p22273

Trafikspel och fordonsbehov i Kil 2016

Postat: 2016-04-30, 16:51
av StefanFjällemark
Nu är trafikspelet klart. Det blir ett dynamiskt trafikspel där antalet lokförare lätt kan anpassas. För att köra det fullt krävs 13 lokförare med det kan köras med betydligt färre förare om så behövs med bibehållna fordonsomlopp, dvs. att fordonen återkommer till utgångspunkten efter en spelomgång ;)

Så behövs det att fler anmäler fordon! :o

Läs mer på detta inlägg: http://www.modulsyd.se/forum_new/viewto ... 784#p22273

Re: Trafikspel och fordonsbehov i Kil 2016

Postat: 2016-04-30, 17:30
av StefanFjällemark
Nu kompletterat med trafikplatsen Gunnargruvan.
Allt material finns på: http://www.modulsyd.se/forum_new/viewto ... 784#p22273

Re: Trafikspel och fordonsbehov i Kil 2016

Postat: 2016-05-03, 22:16
av StefanFjällemark
Nu har det fyllts på med fordon, se http://www.modulsyd.se/forum_new/viewto ... 784#p22273

Saknas: X2000 tågsätt, ersätts med NSB BM 73 (som vi har 2 st. av) om ingen hör av sig.
Här inte full koll på alla godstågslok, men det brukar lösa sig på plats.