DreamTrack 2013
-
Re: DreamTrack 2013
Jag har för mig att det gick ett sötstarkt drickatåg sent på lördagskvällen. Vet inte om jag törs lägga upp bilderna jag tog av det.
För övrigt: Betalning för kost och logi? Kommer vi att få en räkning eller liknande så småningom eller har jag missat något?
Staffan
För övrigt: Betalning för kost och logi? Kommer vi att få en räkning eller liknande så småningom eller har jag missat något?
Staffan
-
Är nog ingen fara att lägga upp dom bilderna. Finns ju redan lite sådant på Lasses film.
Faktura skall komma från Sjöhaga.

Medlem i Fremo.
Kör AmericaN.
Kör AmericaN.
"T-röd, för god att kolsyra"PerJohansson skrev:T-röd funkar ju på det mesta...

Thomas Sunesson
Den är dock lite censurerad: Ingen konsumtion förekommer i bildPerJohansson skrev:Är nog ingen fara att lägga upp dom bilderna. Finns ju redan lite sådant på Lasses film.Faktura skall komma från Sjöhaga.

/Lars
FREMO
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
-
-
Staffan
-
Då kanske han är på årat??? Eller är det ett uttryck för "båten upp" 

Medlem i Fremo.
Kör AmericaN.
Kör AmericaN.
Deltog en dag i trafikspelet på H0-banan. Trafikspelet höll hög klass och lokalens skick var över förväntan. Kanske blir det ett helt deltagande nästa år.
En fråga till styrelsen: Hur heligt är datumet? D-T krockar alltid mer eller mindre med Arendalsträffen i Norge, en träff som jag också gärna skulle deltaga i.
(En annan aspekt kan ju vara att utetemperaturen förhoppningsvis är högre lite senare på våren - minskade uppvärmningskostnader)
//Johnny
En fråga till styrelsen: Hur heligt är datumet? D-T krockar alltid mer eller mindre med Arendalsträffen i Norge, en träff som jag också gärna skulle deltaga i.
(En annan aspekt kan ju vara att utetemperaturen förhoppningsvis är högre lite senare på våren - minskade uppvärmningskostnader)
//Johnny
Johnny skrev:Deltog en dag i trafikspelet på H0-banan. Trafikspelet höll hög klass och lokalens skick var över förväntan. Kanske blir det ett helt deltagande nästa år.
//Johnny
Jag som är en liten frusen figur skulle gärna ha DreamTrack i april istället, risken för dåligt väglag är ju också betydligt mindre då vilket också är ett plus eftersom så många har så långt att åka!
Det frigör ju också Mars för en lite mindre lokal träff typ Vegby där inte så många åker långt eller till Arendahl!
Mvh. Peter
Han fastnade kanske i "tullen"PerJohansson skrev:Då kanske han är på årat??? Eller är det ett uttryck för "båten upp"

Thomas Sunesson