DreamTrack 2013

Bilder och text från träffar som varit
StaffanWiman

Re: DreamTrack 2013

Inlägg av StaffanWiman »

Jag har för mig att det gick ett sötstarkt drickatåg sent på lördagskvällen. Vet inte om jag törs lägga upp bilderna jag tog av det.

För övrigt: Betalning för kost och logi? Kommer vi att få en räkning eller liknande så småningom eller har jag missat något?

Staffan
PerJohansson

Inlägg av PerJohansson »

Är nog ingen fara att lägga upp dom bilderna. Finns ju redan lite sådant på Lasses film. ;) Faktura skall komma från Sjöhaga.
Medlem i Fremo.
Kör AmericaN.
Användarvisningsbild
Sunesson

Inlägg av Sunesson »

PerJohansson skrev:T-röd funkar ju på det mesta... :)
"T-röd, för god att kolsyra" :lol:
Thomas Sunesson
Användarvisningsbild
LLJ

Inlägg av LLJ »

PerJohansson skrev:Är nog ingen fara att lägga upp dom bilderna. Finns ju redan lite sådant på Lasses film. ;) Faktura skall komma från Sjöhaga.
Den är dock lite censurerad: Ingen konsumtion förekommer i bild ;)

/Lars
PerJohansson

Inlägg av PerJohansson »

Det är ju sant... ;)
Medlem i Fremo.
Kör AmericaN.
StaffanWiman

Inlägg av StaffanWiman »

DSC_0294.JPG
DSC_0294.JPG (199.51 KiB) Visad 4233 gånger
Men var är roddaren? Har han tittat för djupt i flaskan?

Staffan
PerJohansson

Inlägg av PerJohansson »

Då kanske han är på årat??? Eller är det ett uttryck för "båten upp" ;)
Medlem i Fremo.
Kör AmericaN.
Johnny
Kontakt:

Inlägg av Johnny »

Deltog en dag i trafikspelet på H0-banan. Trafikspelet höll hög klass och lokalens skick var över förväntan. Kanske blir det ett helt deltagande nästa år.

En fråga till styrelsen: Hur heligt är datumet? D-T krockar alltid mer eller mindre med Arendalsträffen i Norge, en träff som jag också gärna skulle deltaga i.
(En annan aspekt kan ju vara att utetemperaturen förhoppningsvis är högre lite senare på våren - minskade uppvärmningskostnader)

//Johnny
Användarvisningsbild
Eke

Inlägg av Eke »

Johnny skrev:Deltog en dag i trafikspelet på H0-banan. Trafikspelet höll hög klass och lokalens skick var över förväntan. Kanske blir det ett helt deltagande nästa år.

En fråga till styrelsen: Hur heligt är datumet? D-T krockar alltid mer eller mindre med Arendalsträffen i Norge, en träff som jag också gärna skulle deltaga i.
(En annan aspekt kan ju vara att utetemperaturen förhoppningsvis är högre lite senare på våren - minskade uppvärmningskostnader)

//Johnny

Jag som är en liten frusen figur skulle gärna ha DreamTrack i april istället, risken för dåligt väglag är ju också betydligt mindre då vilket också är ett plus eftersom så många har så långt att åka!
Det frigör ju också Mars för en lite mindre lokal träff typ Vegby där inte så många åker långt eller till Arendahl!

Mvh. Peter
Användarvisningsbild
Sunesson

Inlägg av Sunesson »

PerJohansson skrev:Då kanske han är på årat??? Eller är det ett uttryck för "båten upp" ;)
Han fastnade kanske i "tullen" :?
Thomas Sunesson
Skriv svar

Återgå till "Träffar som varit"