Hej på er alla,
Idag har vi satt banan i stort, nu ska vi bara rita ner den i sin helhet. Bild kommer.
Vi hamnar i storleksordningen på 10 x 18 meter vilket är max i överenskommelse med Innovatum. (handlarna ska få plats också, även om vi skulle vilja ockupera mer yta

)
Nedanför är deltagarna som anmält sitt intresse och de moduler som vi gärna ser deltar. Om jag har satt någon på fel plats, meddela mig gärna då jag kan ha tagit fel på person.
Har jag glömt någon så hojta till, Såg vid detta tillfälle att jag glömde Jan B i tidigare lista

, som är självskriven vid detta tillfälle. (ber om ursäkt).
Är det någon som har förhinder (som anmält modul/er) hör av er omgående så vi hinner göra justering.
Glöm heller inte att boka boende på vandrarhemmet eller annat boende. Vi får inte använda Innovatum till detta pga brandskyddsregler och larm med mera.
Jonas Hjelm med modul/er, JH1, JH2, JH3, LGV1, LGV3 "förgreningen", LGV Hemmakurva1, Godislagret samt MJB Bangården.
Eke utan modul
Per Jansson utan modul
AiR utan modul
Ulf Lindeberg med modul, Broberget 180 modul, Fremostil
Thomas Karlsson med modul, Habbo 4m
Ingvar Österberg utan modul
Acke med modul Nunnedal 7,2 m
Magnus med modul Raka 1, Raka 3, Sågsten, boomerang 1, kurva 2, kurva 3
Lennart Tynander med modul Förgrening
Thomas Bergsten med modul bro
Claes S med modul Hallgrinden, duckunder + passbitar
Kaj S med modul Hallgrinden
Ralf D med modul Ände Hallgrinden
Jan B med modul Stenhuggaren (bondgård + sidoförskjutning vid behov)
Jesper med modul Pappmodul Raka
Rickard med modul Pappmodul förskjutning
Marie utan modul
Kenneth utan modul
Aurel utan modul
Julius Persson utan modul
Mikael Hansson med modul, Återvinningscentralen
Berndt Österberg badviken och campingen
När det gäller rullande material så har vi förhållningsregeln europeisk standard under lördagen och den publika körningen.
Vi konstaterade att amerikanska lok har ett problem att ta sig förbi en punkt ut ur Hallgrinden. Vi har även problem om man vill köra dubbelstackade containervagnar, men då pga elektrifierad linje.
Då jag är fruktansvärt dålig på namn vore jag tacksam för att få förnamn och efternamn på dem som har ett nick name och inget efternamn i sitt användarnamn. Skicka gärna ett PM till mig.
Ska försöka fixa till en ordentlig namnlista samt namnskyltar inför körningen i år.
Tills att jag lägger upp en bild på banan så får ni ha det så gott i svedala,
mvh
Thomas