Her er det ene hjørnet av rommet, lok og vogner samt endel byggesett har fått sin faste hylleplass:

På langveggen har jeg fått plass til oppbevaringsbokser med toglitteratur, hovedsakelig Model Railroader og MJ-bladet. Tanken er å få ryddet litt i disse med tiden, og få organisert årgangene slik at det blir lettere å finne frem:

I dette hjørnet kommer stasjonsmodulen jeg har begynt planleggingen av, på bildet har jeg printet ut sporplanen i full størrelse og lagt ut for kontroll. På veggen ved vinduet henger den foreløpig siste versjonen av sporplanen, moduloppsettet kan såvidt skimtes. Planen viser også en halvøy som stikker ut i rommet, her skal jeg bruke de gamle seksjonene mine som for øyeblikket står på gulvet under anlegget, til høyre vises det gamle kontrollpanelet som jeg også har tatt vare på med tanke på gjenbruk:

Hjørneseksjonen på stasjonsmodulen har bare 750mm radius og kan dermed ikke brukes på treff, her hjemme vil den imidlertid fint kunne brukes. Endeseksjonene vil derimot følge FREMO-standarden fullt ut, tanken er da å lage flere mellomseksjoner slik at hele stasjonen unntatt hjørneseksjonen kan tas med på treff. Her har jeg plassert ut noen vogner for å kontrollere klaringen gjennom kurven i hjørnet:

Svein