Tack för idag.
Här kommer några bilder från en välbesökt modelljärnvägsmässa:
Med vänlig hälsning/Ingvar
Innovatum 2013 15-17 nov
- IngvarÖsterberg
-
Re: Innovatum 2013 15-17 nov
Tjenare modulsyd!
Var ett tag sen man kikade in här
hehe.
Var riktigt roligt att så många deltagare ifrån modulsyd var med på årets modelltågmässa och deltog både med moduler och rullande. Fick göra premiär för min första modul, lära känna flera nya personer och köra riktigt mycket tåg. Och ännu har jag inte berättat om banan som var enorm! Riktigt rolig Modelltåg mässa! Tack till alla som medverkade!
/ Jesper
Var ett tag sen man kikade in här

Var riktigt roligt att så många deltagare ifrån modulsyd var med på årets modelltågmässa och deltog både med moduler och rullande. Fick göra premiär för min första modul, lära känna flera nya personer och köra riktigt mycket tåg. Och ännu har jag inte berättat om banan som var enorm! Riktigt rolig Modelltåg mässa! Tack till alla som medverkade!
/ Jesper
- ThomasKarlsson
Tack för en trevlig helg.
Skoj att stationerna hade långa mötesspår så vi kunde köra med tremeterståg.
Roligt att träffa både kända och för mig nya ansikten.
Som vanligt fick jag en massa ny inspiration med mig hem.
Vi ses
Thomas Karlsson
Skoj att stationerna hade långa mötesspår så vi kunde köra med tremeterståg.
Roligt att träffa både kända och för mig nya ansikten.
Som vanligt fick jag en massa ny inspiration med mig hem.
Vi ses
Thomas Karlsson
Tack alla även från mig! 
Kalaskul som vanligt när det är modulkörning på Innovatum!
Mvh. Peter

Kalaskul som vanligt när det är modulkörning på Innovatum!
Mvh. Peter
-
Hej på er alla,
Jag ska be att få tacka alla som deltog och var med under helgen och gjorde denna visning möjlig, både nya och gamla bekantskaper.
En mycket trevlig, men utmattande helg.
Det var kul att ha med så många, för publiken "nya moduler" och att det även fanns med ett par förstagångsbyggare med snygga byggen!
Då det även kom till vår kännedom att det sålts en del pappmoduler, så kanske vi kan få med lite nya moduler till nästa år
.
Om intresse finns så får ni gärna höra av er. Det gäller även alla andra modulbyggare runt om såklart så kan vi se vad vi kan komma fram med till Modelltågsmässan 2014 på Innovatum i Trollhättan.
Jag vill även tacka alla besökare till mässan och för det intresse som finns för en modelltågsmässa på västsidan.
Som information så slog man rekord i besökarantal i år igen
, denna gång en modest höjning jämfört mellan 2011 till 2012, men en ändock en höjning från 1540 besökare 2012 till 1560 besökare i år.
Ha det gott därute
Thomas Bergsten
Jag ska be att få tacka alla som deltog och var med under helgen och gjorde denna visning möjlig, både nya och gamla bekantskaper.
En mycket trevlig, men utmattande helg.
Det var kul att ha med så många, för publiken "nya moduler" och att det även fanns med ett par förstagångsbyggare med snygga byggen!
Då det även kom till vår kännedom att det sålts en del pappmoduler, så kanske vi kan få med lite nya moduler till nästa år

Om intresse finns så får ni gärna höra av er. Det gäller även alla andra modulbyggare runt om såklart så kan vi se vad vi kan komma fram med till Modelltågsmässan 2014 på Innovatum i Trollhättan.
Jag vill även tacka alla besökare till mässan och för det intresse som finns för en modelltågsmässa på västsidan.
Som information så slog man rekord i besökarantal i år igen

Ha det gott därute
Thomas Bergsten
-
Hej igen,
Nu har de kommit med den slutgiltiga antalet besökare på Modelltågsmässan på Innovatum 2013.
1721 besökare, nytt rekord. Roligt eller hur?
mvh
Thomas
Nu har de kommit med den slutgiltiga antalet besökare på Modelltågsmässan på Innovatum 2013.
mvh
Thomas
ThomasBergsten skrev:Hej igen,
mvh
Thomas
Det rekordet slår vi igen nästa år!

- IngvarÖsterberg
Hej!
Det var väldigt trevligt att vara på Innovatum och köra, och många nya människor att träffa,
men är det inta dags att förpassa Innovatum till f.d. träffar??
Undrar /Ingvar
Det var väldigt trevligt att vara på Innovatum och köra, och många nya människor att träffa,
men är det inta dags att förpassa Innovatum till f.d. träffar??
Undrar /Ingvar