Hej!
Anmäld.
Jag har två alternativ.
1 Samåkning med någon som kan ta mina moduler (ganska tråkiga -får se hur många det blir). Arne som jag samåkte med förra året ställer inte upp i år.
2 Kör själv utan moduler eller möjligtvis 1 eller två.
Hör av er om ev samåkning.
Bor i Älvsjö.
Grimslöv 2026
Re: Grimslöv 2026
Håkan
Jag rekommenderar att du även frågar i allmänna tråden om Grimslövsträffen då det kan vara deltagare på H0 som är intresserade av samåkning.
Skriv i så fall i den här tråden:
viewtopic.php?t=5182
Mvh Daniel
Jag rekommenderar att du även frågar i allmänna tråden om Grimslövsträffen då det kan vara deltagare på H0 som är intresserade av samåkning.
Skriv i så fall i den här tråden:
viewtopic.php?t=5182
Mvh Daniel
- BengtOhliv
19 Nya rum till Grimslövsträffen 2026.
Vi har idag (1 okt) till Grimslövsträffen fått tillgång till 19 rum på Folkhögskolans elevhem. Dusch och toalett i korridor. Sänglinne och handukar ingår. Pris 1500 kr för 3 nätter, Frukost ingår.
Vi har idag (1 okt) till Grimslövsträffen fått tillgång till 19 rum på Folkhögskolans elevhem. Dusch och toalett i korridor. Sänglinne och handukar ingår. Pris 1500 kr för 3 nätter, Frukost ingår.
Bengt Ohliv
Bygger moduler och kör svenska tåg i H0.
Tkl i Mohult, Fäboda och Skenhult.
Kassör i Svenskt Modulforum.
Bygger moduler och kör svenska tåg i H0.
Tkl i Mohult, Fäboda och Skenhult.
Kassör i Svenskt Modulforum.
-
HåkanHessel
Anmäld.
Vet inte innehåll. Lite nya vagnar kanske och lite moduler beroende på tid. Men ny har man ett mål och deadline.
Håkan
Vet inte innehåll. Lite nya vagnar kanske och lite moduler beroende på tid. Men ny har man ett mål och deadline.
Håkan