Gävlekamrat.

Allmäna diskussioner och information
Användarvisningsbild
stasv
Inlägg: 2310
Blev medlem: 2014-01-30, 09:29
Ort: Kista
Kontakt:

Re: Gävlekamrat.

Inlägg av stasv »

Vila i frid Ove/S
----------------------------------------------------------
Staffan S
MMM/3R
Medlem 3549 Svenska MAD fanclub
Delar dag med Malmbanans första malmtransport till Luleå!
fs_toni
Inlägg: 764
Blev medlem: 2014-01-16, 12:40

Re: Gävlekamrat.

Inlägg av fs_toni »

Tankarna går till familjen också. Fint att man hann träffa Ove igen dock på Geflemodul i juni.
Användarvisningsbild
AlexanderEhn
Inlägg: 1222
Blev medlem: 2017-07-11, 23:47
Kontakt:

Re: Gävlekamrat.

Inlägg av AlexanderEhn »

Åh, läser detta först nu, lite för sent.
Men saknaden är påtaglig. En varm och underbar människa.

Sålde en eller två Fred-byggsatser till Ove för ett år sedan bara, på VMJF's träff i Gullbranna 2024.
På något underförstått sätt förstod vi båda att byggsatserna var ett sätt att hålla sig vid liv lite till, att hålla igång in i det sista.

Ove satte stor prägel på det den modulhobby vi har idag! Det är jag mycket tacksam för.
Pågående byggprojekt just nu:
"Kombihamnen", blir ingen hamn, men väl en kombiterminal i N-skala med svensk förebild Byggtråd här!
"Glassfabriken" blir en industrimodul med genomgående linje, N-Re.
Skriv svar

Återgå till "Allmänt"