Gävlekamrat.
Re: Gävlekamrat.
Vila i frid Ove/S
----------------------------------------------------------
Staffan S
MMM/3R
Medlem 3549 Svenska MAD fanclub
Delar dag med Malmbanans första malmtransport till Luleå!
Staffan S
MMM/3R
Medlem 3549 Svenska MAD fanclub
Delar dag med Malmbanans första malmtransport till Luleå!
Re: Gävlekamrat.
Tankarna går till familjen också. Fint att man hann träffa Ove igen dock på Geflemodul i juni.
- AlexanderEhn
- Inlägg: 1222
- Blev medlem: 2017-07-11, 23:47
- Kontakt:
Re: Gävlekamrat.
Åh, läser detta först nu, lite för sent.
Men saknaden är påtaglig. En varm och underbar människa.
Sålde en eller två Fred-byggsatser till Ove för ett år sedan bara, på VMJF's träff i Gullbranna 2024.
På något underförstått sätt förstod vi båda att byggsatserna var ett sätt att hålla sig vid liv lite till, att hålla igång in i det sista.
Ove satte stor prägel på det den modulhobby vi har idag! Det är jag mycket tacksam för.
Men saknaden är påtaglig. En varm och underbar människa.
Sålde en eller två Fred-byggsatser till Ove för ett år sedan bara, på VMJF's träff i Gullbranna 2024.
På något underförstått sätt förstod vi båda att byggsatserna var ett sätt att hålla sig vid liv lite till, att hålla igång in i det sista.
Ove satte stor prägel på det den modulhobby vi har idag! Det är jag mycket tacksam för.
Pågående byggprojekt just nu:
"Kombihamnen", blir ingen hamn, men väl en kombiterminal i N-skala med svensk förebild Byggtråd här!
"Glassfabriken" blir en industrimodul med genomgående linje, N-Re.
"Kombihamnen", blir ingen hamn, men väl en kombiterminal i N-skala med svensk förebild Byggtråd här!
"Glassfabriken" blir en industrimodul med genomgående linje, N-Re.