Tack Staffan Holmer
Tack Staffan Holmer
Tack Staffan för din fina vänskap. Du gav oss så mycket med din entusiasm i livet. Dina enormt vackra moduler på alla modulträffar gav så mycket glädje till oss och publiken.
Vi saknar dig redan
Vi saknar dig redan
Re: Tack Staffan Holmer
En fantastiskt fin, rolig och omtänksamhet man har lämnat oss. Jag minns när jag träffade honom första gången på en modulbyggarträff, han var så välkomnande och gjorde att jag genast kände att jag ville ansluta till modulvärlden. Jag kommer sakna honom något enormt.
Han kommer saknas...
- AlexanderEhn
- Kontakt:
Oj, visste inte att Staffan har gått bort. Det var verkligen ledsamt att höra.
Pågående byggprojekt just nu:
"Kombihamnen", blir ingen hamn, men väl en kombiterminal i N-skala med svensk förebild Byggtråd här!
"Glassfabriken" blir en industrimodul med genomgående linje, N-Re.
"Kombihamnen", blir ingen hamn, men väl en kombiterminal i N-skala med svensk förebild Byggtråd här!
"Glassfabriken" blir en industrimodul med genomgående linje, N-Re.
Oj, det var en nyhet för mig också, en mycket tråkig sådan 
Vila i Frid Staffan !

Vila i Frid Staffan !
Så tråkigt! Har bara träffat honom en gång "på riktigt", vi hade ett trevligt samtal på träffen i Lidingö för ca 2 år sedan.
Ledsam nyhet...
/Anders Ö
Ledsam nyhet...
/Anders Ö
Anders Östlund
Huvudintressen är Svenskt i 0, Amerikansk N-skala och en hel del annat inom MJ...
Bygger du i nollan? Kika in på www.nollan.nu
Huvudintressen är Svenskt i 0, Amerikansk N-skala och en hel del annat inom MJ...
Bygger du i nollan? Kika in på www.nollan.nu
Jag kommer sakna Staffan så mycket! Alltid så positiv, lösningsinriktad och hjälpsam i alla lägen. Vi pratade alltid mycket om spännande förebilder och teknik. Känns mycket ledsamt.
Oerhört saknad. Så levnadsglad och positiv jämt. En vän, så hjälpsam med allt han kunde bistå med.
Ute på tågäventyr när jag fick beskedet om Staffans bortgång. Jag hade alltid ett stort utbyte av min namne då vi träffades i olika sammanhang. /Staffan
----------------------------------------------------------
Staffan S
MMM/3R
Medlem 3549 Svenska MAD fanclub
Delar dag med Malmbanans första malmtransport till Luleå!
Staffan S
MMM/3R
Medlem 3549 Svenska MAD fanclub
Delar dag med Malmbanans första malmtransport till Luleå!
-
Oj vilken tråkig info!
Som ni övriga säger inspirerade han även mig på en modulbyggarkurs. Han glädje och entusiasm smittade av sig.
Vila i frid Staffan, du kommer alltid finnas kvar i mitt minne!
Som ni övriga säger inspirerade han även mig på en modulbyggarkurs. Han glädje och entusiasm smittade av sig.
Vila i frid Staffan, du kommer alltid finnas kvar i mitt minne!