""INSTÄLLD"" Modelltågsmässa på Aktiviteten i Mölndal den 21 Maj

Bilder och text från träffar som varit
Användarvisningsbild
RickardNordström
Inlägg: 378
Blev medlem: 2013-09-28, 23:17
Ort: Göteborg

""INSTÄLLD"" Modelltågsmässa på Aktiviteten i Mölndal den 21 Maj

Inlägg av RickardNordström »

Hej :)
Modelltågsmässan i Göteborg/Mölndal gör ett försök att få till en bra mässa med de förutsättningar vi har.
I år blir det mässa 1 dag på grund av bokningsläget i staden. Det är stor efterfrågan på lokaler och i vårt fall finns det högt ställda krav på kvalité vilket begränsar urvalet av lokaler. Stora fria ytor, fräscha toaletter, goda kommunikationer och parkeringsplatser för bilburna är saker som spelar stor roll och inte minst sagt en centralt placerad lokal som alla kan ta sig till. Vi har bokat både A och B hallen och kan erbjuda god plats för utställare och besökare.

Inbjudan har ännu inte gått ut till handlare/utställare och vi kan därför inte presentera några än. Handlarna har stött på under hela hösten och i år.
De har lovordat mässan i Göteborg och önskar inget annat än att få träffa alla här.

N-skala Väst och KMJ från Borås är på plats med sina moduler. Här finns alla möjligheter att bli en i gänget som träffas och har kul på fritiden.
Mer info kommer löpande på hemsidan www.modelltågsmässan.se

Mvh Rickard
Senast redigerad av 1 RickardNordström, redigerad totalt 2022 gånger.
Användarvisningsbild
RickardNordström
Inlägg: 378
Blev medlem: 2013-09-28, 23:17
Ort: Göteborg

Re: Modelltågsmässa på Aktiviteten i Mölndal den 21 Maj

Inlägg av RickardNordström »

Hej :)
Tyvärr måste jag meddela att Mässan den 21 Maj ställs in.
Det blev lite för många faktorer som inte klaffade vilket gör att jag inte kan säkerställa den höga nivå som tidigare mässor haft.

Det är oerhört svårt i dessa tider att finna lokaler men ännu svårare att hitta datum som funkar med lokaler och utställare samtidigt.
Vi har fått en explosion på senare år av mindre lokala mässor samt modulträffar som gör fönstret oerhört litet.
Till min nackdel är jag inte glupsk och tar för mig utan mer återhållsam vilket straffar sig.
Jag försöker igen till hösten/vintern 2022 och jag hoppas verkligen det dyker upp en lucka...

Mvh Rickard
Skriv svar

Återgå till "Träffar som varit"