jeg fant ett nytt mulig forbedringspunkt.
Jeg har en ikke så veldig lang emailadresse. Denne flyter ut i neste felt og blir litt borte på en måte.
Se bilde som eksempel.

Moderator: FreddePettersson
Hej vännerJanFrelin skrev: ↑2021-03-30, 21:01Ja och landskap gör det ju svårare att lägga korten på anläggningen!Johnny skrev: ↑2021-03-25, 22:45 Jag skulle vilja sammanfatta det så här:
Vissa gillar att läsa om förebilden på vagns/lokkorten - andra tycker att det försvårar rangeringen.
Vissa gillar detaljerade modeller - andra tycker att det försvårar rangeringen t ex för att detaljer kan lossna eller skadas.
Vissa gillar [[/u]fina landskap på modulerna - andra tycker att träd och byggnader är i vägen och försvårar rangeringen.
Blir det inte lite torftigt om man bara skall ta med det som är "nödvändigt" för att kunna rangera"?![]()
Jag var ironisk. Det är alldeles för många som lägger kort och körkontroller på anläggningen.SethSwede skrev: ↑2022-01-31, 14:41Hej vännerJanFrelin skrev: ↑2021-03-30, 21:01Ja och landskap gör det ju svårare att lägga korten på anläggningen!Johnny skrev: ↑2021-03-25, 22:45 Jag skulle vilja sammanfatta det så här:
Vissa gillar att läsa om förebilden på vagns/lokkorten - andra tycker att det försvårar rangeringen.
Vissa gillar detaljerade modeller - andra tycker att det försvårar rangeringen t ex för att detaljer kan lossna eller skadas.
Vissa gillar [[/u]fina landskap på modulerna - andra tycker att träd och byggnader är i vägen och försvårar rangeringen.
Blir det inte lite torftigt om man bara skall ta med det som är "nödvändigt" för att kunna rangera"?![]()
Snart är det Grimslöv. Ville bara höra vad ni menar ovan med svårt med landskap. Landskaps moduler ska ha korthållare hyllor på sidan. Menar vissa att träd o byggnader är i vägen när vi har trafikspel? En bana med platta moduler o inget annat är inte så roligt tycker jag.
Tipps till alla är att försöka inte ha kläder med mycket tyg i armarna. Skjortor med korta armar är bra , eller tyg som ligger tight mot armen, detta underlättar.
Vi ses snart