MMM-2R -publikkörning 17-21 februari 2018 på UKK Uppsala Konsert och Kongress i
Re: MMM-2R -publikkörning 17-21 februari 2018 på UKK Uppsala Konsert och Kongress i
När ska vi vara på plats för att bygga på Lördagen?
Kanske står det i texten någonstans i tråden, Jag hittar inget i trådestartinlägget eller är jag blind?
Kanske står det i texten någonstans i tråden, Jag hittar inget i trådestartinlägget eller är jag blind?
Re: MMM-2R -publikkörning 17-21 februari 2018 på UKK Uppsala Konsert och Kongress i
Vi bygger Från kl1000 på lördag/S
Perfekt!
Kollar på banplanen. Hur är det tänkt med duckundermöjlighet mellan Tomtebodas olika sidor?
Jag tolka det som att MMM40 + MMM40 + MMM10 hänger helt utan stöd mot golv och på så sätt utgör duckunder.
Likasamma vid Ton6 + Ton5 + Ny Almarenäs.
Ring mig imorgon så ska jag förklara
Info om tider mm mailad för en vecka sedan./T
Tobbe, jag tror inte jag är med på den epostlistan för jag har inte fått något specifikt UKK mail vad jag kan se.
Senast mottaget jag har från MMM är Nyhetsbrevet 1/2
-
Jag kan heller inte hitta det i min mejlbox. vilken dag skickade du det?
Vad gäller för övrigt för oss som inte har medverkande moduler? Det är första gången för mig.
Staffan
Vad gäller för övrigt för oss som inte har medverkande moduler? Det är första gången för mig.
Staffan
31 januari skickade jag infomailet. Ni finns med på min lista. Skickar nytt i morgon
Mysko. Jag har inte fått detta email.
Har du rätt e-postadress till mig i den listan? Den jag angett i anmälningslistan är korrekt vad jag kan se.
Jag kopierar mailadresserna och klistrar in! Kolar igen i kväll och skickar ut på nytt!