Planeringstrådar för träffarna

Information om kommande träffar
Användarvisningsbild
StefanFjällemark
Inlägg: 1338
Blev medlem: 2014-09-01, 07:35
Ort: Stenungsund på Västkusten

Re: Planeringstrådar för träffarna

Inlägg av StefanFjällemark »

Hej Daniel. Det verkar som "Kommande träffar" innehåller flera "Träffar som varit". Skulle du kunna tänka dig att städa upp?
Med vänlig hälsning
Stefan
Hälsningar från Stefan på västkusten :geek:
Ordförande i Svenskt Modulforum och medlem i FREMO, VMJF och MJF Rälsbiten
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Planeringstrådar för träffarna

Inlägg av daniel »

Fixat.

Med vänlig hälsning
Daniel
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Planeringstrådar för träffarna

Inlägg av daniel »

Under avdelningen "Träffar som varit" har jag lagt till en underavdelning "Äldre träffar" dit avdelningar för lite äldre träffar kommer att flyttas. Detta för att inte trådarna under "Träffar som varit" ska försvinna i mängden av avdelningar för träffar som varit.

Vi har fått önskemål om att det tydligt ska framgå vem som arrangerar en träff och vi kommer därför i fortsättningen ha arrangören/arrangörerna tydligt angiven i namnet på avdelningen för resp. träff. Exempel "Dreamtrack 2017 (ModulSyd är arrangör)".

Jag har uppdaterat de träffar som jag vet är ModulSyd-träffar. Ni som har varit arrangörer på tidigare träffar får gärna skicka ett PM till mig så jag kan uppdatera även övriga träffar.

Hur är det med Timmele-2017? Är det Borås-gruppen som arrangerar eller sker den i ModulSyds regi? Eller i samarbete mellan Borås-gruppen och ModulSyd?

Styrelsen har fått årsmötets uppdrag att ta fram riktlinjer för vad en träff behöver uppfylla för att ModulSyd ska kunna vara arrangör eller medarrangör för en träff.

Med vänlig hälsning
Daniel
Skriv svar

Återgå till "Kommande träffar"