AoH

Allmäna diskussioner och information
Användarvisningsbild
Magnus

AoH

Inlägg av Magnus »

Alt om Hobby verkar ha kastat in handduken! I likvidation sen en vecka. Hemsidan nere.

Magnus
Användarvisningsbild
kasoe

Re: AoH

Inlägg av kasoe »

Jag får lägga in samma som på en annan plats, sälj inte skinnet ännu...

Årets alla nummer kommer att ges ut som planerat, Nr7 blir ca 1 vecka sen. Aviserade bokprojekt lär också gå vidare som tänkt. Under tiden pågår sökandet efter en köpare och förhoppningsvis(!) så kommer tidningen att fortsätta existera. Det som verkar vara helt klart är att ingen Stenbom kommer ligga bakom...

Ovan är info som jag fick när jag frågade om deadline för annonsering nyligen.

Så ta det lite lugnt med dödsbudet och så får vi se vad som händer, om det kommer en ny redaktion så får vi ge dom bästa möjliga förutsättningar. Om någon inte tänkt lägga ett bud, då kanske det är ett bra sätt att pressa priset...

Säga vad man vill om AoH, men det är ändå ett nav kring vilket mycket om "hobby" i Sverige roterar, om de försvinner vore det en förlust...

Hälsar,
Anders Ö
Anders Östlund
Huvudintressen är Svenskt i 0, Amerikansk N-skala och en hel del annat inom MJ...
Bygger du i nollan? Kika in på www.nollan.nu
Användarvisningsbild
RoberthLundin
Kontakt:

Inlägg av RoberthLundin »

kasoe skrev:Säga vad man vill om AoH, men det är ändå ett nav kring vilket mycket om "hobby" i Sverige roterar, om de försvinner vore det en förlust...
Jag håller med dig att det är faktiskt en viktigt del i våran hobby. Vi får hoppas att de kan få fram någon som kan driva det vidare med entusiasm. Det våre väldigt trist för hobby Sverige annars.
Användarvisningsbild
IngvarÖsterberg

Inlägg av IngvarÖsterberg »

Hmmm!
Kommer att saknas i så fall.
Användarvisningsbild
IngvarÖsterberg

Re: AoH i år igen!!

Inlägg av IngvarÖsterberg »

Hej!
Nu verkar AoH ha tagit slut igen. :?
Nummer 5 2016 är det senaste jag har fått, och nummer 6 skulle kommit ut 11 oktober.
Ingen hemsida och ingen (mer är järnladyn) som svarar i telefon.
Besviken Ingvar; som har4 nummer kvar på prenumerationen. :cry:
Användarvisningsbild
Sunesson

Inlägg av Sunesson »

Läste i ett annat forum att någon kollat med Pressbyrån som i sin tur ringde ett samtal och då lämnade beskedet att någon mer Allt om Hobby inte kommer.
Thomas Sunesson
Skriv svar

Återgå till "Allmänt"