Ni är varmt välkomna till Göteborg Johan med familjJohanWidén skrev:Tja widén tänkte åka till körning, men med inga moduler, men vi är 3 lörare vi kommer på fredag förmiddag men om ni behöver moduler så har vi men då kommer dom på fredag förmiddag. Det är 2 meter det handlar om.

Modulerna kanske är bäst att lämna hemma då allt måste vara klappat och klart för körningen på torsdag kväll. Uppskattar dock erbjudandet.
Åter igen har ett positivt besked nått Göteborg.

Vi får ytterligare 1 besök från Stockholm med en station. (Totalt 2 stationer från Stockholm) Det värmer och jag vill skicka ett stort tack till er som reser långväga för detta evenemang. Ni som funderat och funderar och ännu inte bestämt er vill jag skicka ännu en förfrågan om deltagande i denna publika inspirationsträff för Göteborg. MMM som Fremo, spelar ingen roll.
Ni som bokar Hotell 11 Har fri tillgång till relaxavdelningen samt utomhusbubbelpool på taket, kostnadsfri internetuppkoppling (trådlöst) samt kaffe och te i hotellobbyn. Bokningskod "Hobbymässa 2015" ger 10% på hotellpriset.
Känner ni någon eller några som vill ställa ut på mässan. Tipsa dem eller meddela mig med kontaktuppgifter.
Allt av hobby är av intresse. Vi har mycket modelltåg och hoppas vi kan få in lite mer radiostyrt.
Mvh Rickard