Tack självaCurtanSvensson skrev:...
Tack för ett mycket givande tågbesök - vi återkommer säkert igen. Här kommer några bilder från besöket
Thomas Berndt och Curten

Tack självaCurtanSvensson skrev:...
Tack för ett mycket givande tågbesök - vi återkommer säkert igen. Här kommer några bilder från besöket
Thomas Berndt och Curten
jhjelm skrev:
Jag tycker vi fick till det bra. Alla hjälpte till att koppla el och Ekebus.
Aurel fixade digitalsystemet och det fungerade bra också.
MVH Jonas
Som yngst i "PRO-avdelningen så måste jag hålla med om att det var mycket trevligt, även för mig som är yngstCurtanSvensson skrev:Idag har Borås Juntans PRO-avd (Thomas, Bernt och Curtan)besökt Micke i Ulricehamn: Ett besök där vi tog med oss olika problem med lokadresser mm som Micke fixade till. Thomas testade sitt nya lok i N-skala och undertecknad körde DM och ånglok. Solklart han vi med en fika som vanligt.
Thomas Berndt och Curten
Där man kanske har varit med och lagt ett antal timmar...MickeC skrev:Trevligt och inspirerande som vanligt.Sunesson skrev:Det var allt en träff i Hagalund även denna veckans onsdag. Här är lite bilder.
Dessutom riktigt häftigt att se framstegen Berndt gjort med landskap och detaljer på sitt industriområde.
Sunesson skrev:Där man kanske har varit med och lagt ett antal timmar...MickeC skrev:Trevligt och inspirerande som vanligt.Sunesson skrev:Det var allt en träff i Hagalund även denna veckans onsdag. Här är lite bilder.
Dessutom riktigt häftigt att se framstegen Berndt gjort med landskap och detaljer på sitt industriområde.
Nej, det behövde du inte skriva, vad jag menar är att det är skönt att ha kunnat hjälpa till med det man gjort, att få känna sig delaktig i fungerande moduler. Och du har ju dragit Ditt strå till stacken med diverse el, när jag kände att jag inte orkade gå ett eller flera varv till med kopplingarna.MickeC skrev:Sunesson skrev:Där man kanske har varit med och lagt ett antal timmar...MickeC skrev:Trevligt och inspirerande som vanligt.Sunesson skrev:Det var allt en träff i Hagalund även denna veckans onsdag. Här är lite bilder.
Dessutom riktigt häftigt att se framstegen Berndt gjort med landskap och detaljer på sitt industriområde.skulle skrivit Berndt & Co...
Den stora fördelen med moduljuntanSunesson skrev: ... vad jag menar är att det är skönt att ha kunnat hjälpa till med det man gjort, att få känna sig delaktig i fungerande moduler. Och du har ju dragit Ditt strå till stacken med diverse el, när jag kände att jag inte orkade gå ett eller flera varv till med kopplingarna.
För det var ganska drygt ibland, minst sagt!
//Thomas