Jeg er fortsatt ikke helt i mål med den modulbaserte sporplanen, men for å unngå såkalt "paralysis by analysis" (og for å få lagt litt skinner og kjørt tog igjen) har jeg i juleferien bygget seksjoner rundt hele rommet. Seksjonene har samme høyde som FREMOduler og kan kombineres med slike, og de kan også relativt enkelt konverteres til moduler senere.
Høyre halvdelen av rommet:
Venstre halvdelen av rommet, med dukk-under ved døra. Jeg lurer på om jeg skal skjære ut en bue på undersiden av seksjonene som går forbi døråpningen, slik at det blir enklere å komme inn og ut:
Alle seksjonene har FREMO grensesnitt på boltehullene for enkel sammenkobling med moduler:
Også de smalere seksjonene har boltehull som samsvarer med FREMO-standarden, slik at de kan kobles sammen med FREMOduler. Den lille seksjonen som er løftet ut og ligger på toppen kan enkelt snus, slik at enten fremre eller bakre langside flukter med modulene, mens hjørneseksjonen under har dobbelt sett med boltehull slik at den kan kobles sammen på begge måter: