Moduljuntan i Borås
Re: Moduljuntan i Borås
Trevligt möte igår. Tack Rickard Nordström för dom goda chokladbullarna till kaffet. Och kul att Mikael Hansson dök upp också och visade nya idee'r med (papp-)modulerna! Mycket intressant!
I övrigt så kanske någon annan har nån bild att lägga upp? Och kanske skriva lite runt torsdagens trevliga träff. Kanske många börjar tröttna på att det nästan bara är jag som skriver om vad som hänt på Moduljuntans träffar?
//Thomas
I övrigt så kanske någon annan har nån bild att lägga upp? Och kanske skriva lite runt torsdagens trevliga träff. Kanske många börjar tröttna på att det nästan bara är jag som skriver om vad som hänt på Moduljuntans träffar?
//Thomas
Thomas Sunesson
Gör det stället till din "uppgift"
. Ta bilder och skriv några rader. Tror att det skulle uppskattas. Åtminstone av mig 
/Lars

/Lars
FREMO
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Jag fick bara två bilder men det syns att vi grejar lite iallafall.

Med vänlig hälsning, Jonas

- Bilagor
-
- image.jpg (94.05 KiB) Visad 3571 gånger
-
- image.jpg (87.47 KiB) Visad 3571 gånger
Tack, Lars! Jag har egentligen inga problem för jag gillar att skriva, kanske i och för sig hellre än bra! Jag får väl fortsätta tills man tycker jag blir tjatig.LLJ skrev:Gör det stället till din "uppgift". Ta bilder och skriv några rader. Tror att det skulle uppskattas. Åtminstone av mig
/Lars
Ska Du inte försöka ta Dig hit någon torsdag? Aurel är ju här dom flesta torsdagarna så det borde gå att åka med han kanske?
//Thomas
Thomas Sunesson
Jo, jag har tänkt att komma på besök. Det har bara varit lite mycket på jobbet nu under våren med mycket övertid.
/Lars
/Lars
FREMO
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Ok, så kan det vara. Kanske det blir mer tid över framledes.Sunesson skrev:Tack, Lars! Jag har egentligen inga problem för jag gillar att skriva, kanske i och för sig hellre än bra! Jag får väl fortsätta tills man tycker jag blir tjatig.LLJ skrev:Gör det stället till din "uppgift". Ta bilder och skriv några rader. Tror att det skulle uppskattas. Åtminstone av mig
/Lars
Ska Du inte försöka ta Dig hit någon torsdag? Aurel är ju här dom flesta torsdagarna så det borde gå att åka med han kanske?
//Thomas
//Thomas
Thomas Sunesson
Bra och tydliga bildbevis, Jonas!jhjelm skrev:Jag fick bara två bilder men det syns att vi grejar lite iallafall.
Thomas Sunesson
- RickardNordström
Jag tog några få bilder i pauserna under bygget av isberget.
Man kan i alla fall se att det pågår ett "viktigt" arbete på en av bilderna. (Den du Per Johansson)
Mvh Rickard
Man kan i alla fall se att det pågår ett "viktigt" arbete på en av bilderna. (Den du Per Johansson)
Mvh Rickard

- Bilagor
-
- Rångedala3.jpg (117.94 KiB) Visad 3498 gånger
-
- Rångedala2.jpg (121.12 KiB) Visad 3498 gånger
-
- Rångedala1.jpg (106.17 KiB) Visad 3498 gånger
- CurtanSvensson
Ett stort tack till Rickard Nordström för dessa fantastiska goda chokladbullarna till kaffet. Får nog bli (papp-) moduler nästa gång - smidiga och lätta, roligt med nya idéer Mikael Hansson.
Nästa gång jobbar vi vidare att lägga färdigt korken.
"Curten"

Nästa gång jobbar vi vidare att lägga färdigt korken.

"Curten"
Curten
-
Bra Richard. Skönt att någon skriver inlägg med lite tyngd här. 
Per.

Per.
Medlem i Fremo.
Kör AmericaN.
Kör AmericaN.