Anmälda Grimslöv

Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Anmälda Grimslöv

Inlägg av daniel »

21 enkelrum har bokats. Fullbokat.

18 bäddar i dubbelrum har bokats. Fullbokat.

Sen finns det plats på golv eller husbil. För närvarande är det 5 personer som bor på golv och 2 husbilar/husvagnar.

Det finns även 6 bäddar i Föreningslokalen i Grimslöv.

Antal anmälda: 59 deltagare
H0-2R: 36 personer
N-RE: 12 personer
americaN: 11 personer
Nollan: 6 personer

Senast uppdaterad: 2022-01-14 kl 0:40
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Anmälda Grimslöv

Inlägg av daniel »

Första inlägget uppdaterat.

Vi har redan två husbilar/husvagnar bokade. Om någon mer vill bo i husbil/husvagn och vill ha el så hör av dig till mig så får jag kolla upp om det är möjligt. Vi har två platser med el och i princip obegränsade antal platser utan el.

Det finns ytterligare 7 dubbelrum på Grimslövs värdshus, ca 2 km från Grimslövs folkhögskola. Där finns även ett gårdshus med fyra bäddar, men oklart om det är ledigt. Om ni vill bo där så hör av er direkt till Grimslövs värdshus.

Alternativt boende är Scandic Hotels i Växjö, ca 20 min från Grimslöv. Enligt uppgift kan restiden bli uppemot 50 minuter pga omledning pga vägbygge.
Daniel Rydell
Inlägg: 378
Blev medlem: 2015-08-30, 21:47

Re: Anmälda Grimslöv

Inlägg av Daniel Rydell »

Jag kan också tipsa om Sure Hotel Best Western Rådmannen i Alvesta. Jag bodde där i samband med Grimslöv 2020. Ungefär samma avstånd som från Växjö men lite billigare än de flesta hotell i "storstan".
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Anmälda Grimslöv

Inlägg av daniel »

Första inlägget uppdaterat.

Bäddarna i Grimslöv är fullbokade. Men det finns plats på golv. Vi har två rum där man kan sova på golv. Och de sex bäddarna i föreningslokalen är fortfarande lediga.
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Anmälda Grimslöv

Inlägg av daniel »

Sista enkelrummet är nu också bokat.

Om någon redan har anmält sig och vill byta till enkelrum så anmäl dig på nytt och välj bara boende i enkelrum och inget annat. Skicka sedan ett mail eller PM till mig så ändrar jag din ursprungliga bokning. På så vis låser du upp rummet så ingen annan hinner boka det istället.

Första inlägget är uppdaterat.

Det finns risk att vi får in fler avbokningar i enkelrum eller dubbelrum. Om någon vill ställa sig i kö så skicka mail eller PM till mig.
Skriv svar

Återgå till "Grimslöv 2022 (Svenskt modulforum och VäxjöRallarna är arrangörer)"