Grimslöv 2022

Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Grimslöv 2022

Inlägg av daniel »

Växjö Rallarna tillsammans med Svenskt Modulforum arrangerar Grimslöv 3 - 6 mars 2022.

Utförligt program för de olika skalorna meddelas senare.

Vi beräknar att öppna bokningen den 12 september.
Användarvisningsbild
RobertKlarén
Inlägg: 1510
Blev medlem: 2012-05-09, 02:04
Ort: Habo
Kontakt:

Re: Grimslöv 2022

Inlägg av RobertKlarén »

Goda nyheter :-)
Lite arbete ofta ger större resultat än stort arbete sällan
Done is better than perfect

Medlem i FREMO http://www.fremo-net.eu/3.html
Medlem i ModulSyd http://ModulSyd.se
Bygger americaN (Väldigt mycket faktiskt, både modul och hemmabana)
Användarvisningsbild
LLJ
Inlägg: 4297
Blev medlem: 2012-05-08, 10:27

Re: Grimslöv 2022

Inlägg av LLJ »

Jag hoppas att ni har bättre avbokningsmöjlighet än tidigare då pandemin trots allt fortfarande är aktuell och med den snabba förändringar när det gäller restriktioner.

/Lars
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Grimslöv 2022

Inlägg av daniel »

Vi beräknar att öppna bokningen den 12 september. Första inlägget är uppdaterat.
BoA
Inlägg: 94
Blev medlem: 2017-10-20, 17:55

Re: Grimslöv 2022

Inlägg av BoA »

Tyvärr hittade jag ingen möjlighet att skriva vem jag vill dela ett dubbelrum med men jag skrev den informationen efter mitt personnumret. Hoppas det är ok
/Bosse
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Grimslöv 2022

Inlägg av daniel »

På försidan, innan man kommer till anmälningsformuläret, står:
Deltagare som bokat boende i dubbelrum och vill framföra önskemål om rumskamrat kan skicka mail till daniel.b@bergqvist.se
Se denna sida: https://dinkurs.se/grimslov2022

Genom att få det på mail så får jag dessa uppgifter samlade.
Användarvisningsbild
LLJ
Inlägg: 4297
Blev medlem: 2012-05-08, 10:27

Re: Grimslöv 2022

Inlägg av LLJ »

Det saknas fortfarande information angående vad som gäller vid ev. avbokning.
Jag ställde frågan före den 12/9 med hopp att det skulle framgå före anmälningssidan öppnades.

/Lars
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Grimslöv 2022

Inlägg av daniel »

LLJ skrev: 2021-09-12, 11:24 Det saknas fortfarande information angående vad som gäller vid ev. avbokning.
Jag ställde frågan före den 12/9 med hopp att det skulle framgå före anmälningssidan öppnades.
Jag har framfört frågan till styrelsen för Svenskt modulforum men bara delvis fått svar.

Avanmälan kan göras med full återbetalning till och med 12 december. Därefter återbetalas inte deltagaravgiften och inte heller medlemskapet i Svenskt Modulforum.

Vad som gäller för avbokning av måltider och/eller boende efter den 12 december får styrelsen ge besked om.
Användarvisningsbild
StefanFjällemark
Inlägg: 1338
Blev medlem: 2014-09-01, 07:35
Ort: Stenungsund på Västkusten

Re: Grimslöv 2022

Inlägg av StefanFjällemark »

Angående avanmälan
Det är precis som det står. Full återbetalning fram till 12 december. Därefter återbetalas allt utom träffavgiften och medlemskapet i Svenskt Modulforum.
Hälsningar från Stefan på västkusten :geek:
Ordförande i Svenskt Modulforum och medlem i FREMO, VMJF och MJF Rälsbiten
Användarvisningsbild
StefanFjällemark
Inlägg: 1338
Blev medlem: 2014-09-01, 07:35
Ort: Stenungsund på Västkusten

Re: Grimslöv 2022

Inlägg av StefanFjällemark »

Styrelsen i Svenskt Modulforum har beslutat om förtydliganden angående avanmälan och återbetalning.

Avanmälan
Avanmälan kan göras med full återbetalning till och med 12 december. Därefter återbetalas inte deltagaravgiften och inte heller medlemskapet i Svenskt Modulforum.
Avanmälan efter 12 december bör göras så snart som möjligt för att ge möjlighet att hinna planera om banor och trafik, och deltagare med moduler bör göra detta senast 20 februari. Därefter bör avanmälan ske endast på grund av symptom eller sjukdom.

Inställd träff
I den händelse träffen kommer att ställas in kommer alla inbetalda avgifter utom medlemsavgiften i Svenskt Modulforum att återbetalas. Träffen kan komma att ställas in om ekonomin inte går ihop eller som myndigheterna inför sådana restriktioner att Grimslövs Folkhögskola menar att de inte kan upplåta lokalerna. De restriktioner och rekommendationer som hittills nämnts gäller publika sammankomster med mer än 100 deltagare och berör alltså inte Grimslövsträffen.
Hälsningar från Stefan på västkusten :geek:
Ordförande i Svenskt Modulforum och medlem i FREMO, VMJF och MJF Rälsbiten
Skriv svar

Återgå till "Grimslöv 2022 (Svenskt modulforum och VäxjöRallarna är arrangörer)"