Sida 1 av 1

GM 17 Tidtabell och köruppdrag

Postat: 2017-05-13, 16:20
av ErikKuiper
Då är jag klar med en första version at tidtabellen. Ladda ner och begrunda. Hittar ni några fel eller konstigheter så säg gärna till så jag kan fixa det innan träffen.

/Erik
GM 2017 grafer v1.0 2017-05-13.pdf
(43.54 KiB) Nerladdad 322 gånger
GM 2017 köruppdrag v1.0 2017-05-13.pdf
(19.4 KiB) Nerladdad 328 gånger
GM 2017 lokomlopp v1.0 2017-05-13.pdf
(15.9 KiB) Nerladdad 332 gånger

Re: GM 17 Tidtabell och köruppdrag

Postat: 2017-05-13, 18:52
av daniel
Hur funkar tågföringen i Alvesta? Ankommande tåg släpper av passagerarna vid perrong och kör sedan in på magasinet till höger om stationen? Jag tänker t ex på OKB P 71. Blir detta tåg sedan OKB P 76, eller är det ett helt annat tåg?

Med vänlig hälsning
Daniel

Re: GM 17 Tidtabell och köruppdrag

Postat: 2017-05-13, 19:16
av MånsLundberg
Inget kritiskt men Nättelund har förkortningen Nlu

Med vänlig hälsning
Måns

Re: GM 17 Tidtabell och köruppdrag

Postat: 2017-05-14, 08:47
av ErikKuiper
MånsLundberg skrev:Inget kritiskt men Nättelund har förkortningen Nlu
Då får jag justera det till nästa gång.

Re: GM 17 Tidtabell och köruppdrag

Postat: 2017-05-14, 08:54
av ErikKuiper
daniel skrev:Hur funkar tågföringen i Alvesta?
För persontåg som terminerar i Alvesta. Tåget kommer in, loket koppas loss och körs till rätt lokstall (för UGJ och OKB är det magasinet som är kopplat till Alvesta, för GDJ är det lokstallet kopplat till Charlottendahl) och sedan flyttar ett växellok personvagnarna till uppställningsspåren i Alvesta. För att Alvesta ska kunna hålla ordning på vilka vagnar som ska gå i vilka tåg så kommer vi att ha vagnkort och omloppssedlar för personvagnarna.