Nollan i Grimslöv 2021

Allmänt i skala Noll, dvs i skala 1:45.
Användarvisningsbild
GSJ
Inlägg: 108
Blev medlem: 2014-01-17, 16:25
Ort: Lidingö

Nollan i Grimslöv 2021

Inlägg av GSJ »

Hej alla!
Har anmält min Särö-Västerskog till modulträffen, någon mer som tänkt delta?
Förmodligen så får jag ihop Munkekullens hållplats vilket är 90 graders kurva till träffen med.

Träffen är något begränsad till 50 deltagare så anmälan bör göras omgående.
Användarvisningsbild
kasoe
Inlägg: 954
Blev medlem: 2012-05-09, 02:17

Re: Nollan i Grimslöv 2021

Inlägg av kasoe »

Jag har inte bestämt något, har inte orkat fundera så mycket på "moduler", knappt "hobby" ens... (har dock börjat fundera lite nu efter sommaren).
Redan utan Corona så blev 2020 ett riktigt j***a skitår så här långt, så jag får se om jag orkar ta mig i kragen...

Min plan är att fundera och i så fall anmäla mig sent, finns platser kvar finns det, annars får det bli en annan gång... Även denna gången... ;)

/Anders
Anders Östlund
Huvudintressen är Svenskt i 0, Amerikansk N-skala och en hel del annat inom MJ...
Bygger du i nollan? Kika in på www.nollan.nu
Användarvisningsbild
GSJ
Inlägg: 108
Blev medlem: 2014-01-17, 16:25
Ort: Lidingö

Re: Nollan i Grimslöv 2021

Inlägg av GSJ »

Detta är helt klart ett "annus horribilis" där pandemin ställt det mesta på ändan. Att det sen kantas av andra händelser som skapat oro, sorg som gör det tungt att leva, tenderar till att överskugga det mesta. Då är det inte lätt att "ta sig i kragen". Även om vår hobby för det mesta är ett fridsamt pyssel.

Om det nu blir en träff i Grimslöv eller inte 2021, så försöker jag se det med en positiv tillförsikt. Förhoppningsvis så kommer det mesta ha ljusnat då.
Sen är det givetvis upp till var och en att överväga om de vill delta och under vilka förutsättningar.

Skulle vara kul om du kom! :)

/Viccan =^_^=
Skriv svar

Återgå till "Allmänt Nollan"