N-RE-modul i göteborgsområdet sökes

N-skale-moduler enligt Fremo:s N-RE-standard enligt europeisk förebild

Moderator: AndersB

Användarvisningsbild
FredrikB
Inlägg: 138
Blev medlem: 2012-05-09, 02:16
Ort: Drammen, Norge

N-RE-modul i göteborgsområdet sökes

Inlägg av FredrikB »

Hej alla N-RE-byggare!

På DT-13 uppdagades att precisionen i min modul nog inte var vad den borde. :oops: Jag skulle behöva provdocka med en känt bra N-RE-enkelspårsmodul för att ta reda på var skon klämmer.

Finns det någon i (relativ närhet till) Göteborg som förfogar över en sådan modul?

Mvh

Fredrik, med skeva gavlar
Användarvisningsbild
MickeC
Inlägg: 1874
Blev medlem: 2012-05-09, 02:13
Kontakt:

Re: N-RE-modul i göteborgsområdet sökes

Inlägg av MickeC »

FredrikB skrev:Hej alla N-RE-byggare!

På DT-13 uppdagades att precisionen i min modul nog inte var vad den borde. :oops: Jag skulle behöva provdocka med en känt bra N-RE-enkelspårsmodul för att ta reda på var skon klämmer.

Finns det någon i (relativ närhet till) Göteborg som förfogar över en sådan modul?

Mvh

Fredrik, med skeva gavlar
Räknas Ulricehamn till "nära" finns det möjlighet till provdockning inom en månad (?) när modulerna är framtagna igen efter husbygget.
//Micke C - Mikael Carlsson
VMJF - FREMO
Hökerum som N-RE
Crawford Valley i americaN
Användarvisningsbild
FredrikB
Inlägg: 138
Blev medlem: 2012-05-09, 02:16
Ort: Drammen, Norge

Re: N-RE-modul i göteborgsområdet sökes

Inlägg av FredrikB »

MickeC skrev:Räknas Ulricehamn till "nära" finns det möjlighet till provdockning inom en månad (?) när modulerna är framtagna igen efter husbygget.
För generösa värden på "nära" räknas det. :) Om jag inte hittar någon på närmare håll (vilket inte verkar särskilt troligt -- rusningen uteblev efter mitt första inlägg) så får det bli så, för jag måste ju få ordning på den.

Hör gärna av dig när du tagit fram dina moduler.

Mvh

Fredrik
Skriv svar

Återgå till "N-RE"