Modulträff i Rydal? - en liten undersökning

Bilder och text från träffar som varit
Användarvisningsbild
Östvall
Inlägg: 343
Blev medlem: 2017-02-26, 20:51

Re: Modulträff i Rydal? - en liten undersökning

Inlägg av Östvall »

Vi har inte annonserat ut Gimo på grund av covidsituationen. Det är så många evenemang som fått ställas in pga pandemin. Vi gjorde precis i dagarna en sondering bland MMM:s deltagare om någon var intresserad och vi fick ett gensvar som gör att vi går vidare med träffen i Gimo. Jag tror inte att vår träff konkurerar i någon större utsträckning, många av våra medlemmar vill inte åka allt för långt för en träff o flera har uttryckt att det helst vill att träffar ordnas max 1 h från Stockholm.

Som Toni nämner kommer vi enbart rikta oss mot H0 då lokalen inte lämpar sig för flera olika banor.
Användarvisningsbild
LLJ
Inlägg: 4297
Blev medlem: 2012-05-08, 10:27

Re: Modulträff i Rydal? - en liten undersökning

Inlägg av LLJ »

Mitt intresse för 0:an i Rydal har försvunnit då det är 0:an träff på Lidingö 3-7/11.

/Lars
Användarvisningsbild
AlexanderEhn
Inlägg: 1153
Blev medlem: 2017-07-11, 23:47
Kontakt:

Re: Modulträff i Rydal? - en liten undersökning

Inlägg av AlexanderEhn »

-- Uppdatering kring träff i Rydal --
Var i kontakt med Tommy på Marks Fastighetsbolag idag och de är på gång att skriva ett långsiktigt kontrakt med en hyresgäst för just den stora lokalen som var tilltänkt.

Därmed faller möjligheten att en modulträff i Rydal i November.

Och med sammanhanget att Höglandståg i Nässjö verkar bli bra och att många verkar pepp på den träffen tycker jag vi satsar fullt ut på Nässjö!
Har du anmält dig än?? :D

https://hoglandstag.se/
Pågående byggprojekt just nu:
"Kombihamnen", blir ingen hamn, men väl en kombiterminal i N-skala med svensk förebild Byggtråd här!
"Glassfabriken" blir en industrimodul med genomgående linje, N-Re.
Skriv svar

Återgå till "Träffar som varit"