Anmälan öppen, sista anmälningsdag för moduler 31/5

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
hakang
Kontakt:

Anmälan öppen, sista anmälningsdag för moduler 31/5

#1 Inlägg av hakang » 2019-04-13, 15:44

För 15 år började resan för det som sen utvecklats till vad MMM är idag, i just Strängnäs! För att markera denna milstolpe i det svenska modellrallandets historia bjuder MMM in alla medlemmar i MMM, ModulSyd och Fremo till sin stora Jubileumsträff.

Platsen för arrangemanget är sporthallen på Karinslundsskolan i Strängnäs. Hallen är en fullstor sporthall (20x40m) med läktare och omklädningsrum/ toaletter.

Avgiften för träffen är 400 kronor. I bekräftelsemail kommer insättningsuppgifter tillsammans med totalt belopp (inkl. måltider).

Vi har ambitionen att fylla hallen med H0-moduler och bygga en bana för intressant trafikkörning i första hand. Det kommer att ges visst utrymme för fri körning, däremot kommer banan och arrangemanget i stort inte vara anpassat för publik.

Anmälan är nu öppen med sista anmälningsdag för moduler 31/5. Innan du anmäler dig, läs gärna igenom programmet och de tekniska kraven.

Formuläret för anmälan hittar du här: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform
Senast redigerad av 1 hakang, redigerad totalt 2019 gånger.

Per Widell

Re: Anmälan öppen, sista anmälningsdag för moduler 31/5

#2 Inlägg av Per Widell » 2019-04-13, 17:06

hakang skrev:
2019-04-13, 15:44
För 15 år började resan för det som sen utvecklats till vad MMM är idag, i just Strängnäs! För att markera denna milstolpe i det svenska modellrallandets historia bjuder MMM in alla medlemmar i MMM, ModulSyd och Fremo till sin stora Jubileumsträff.

Platsen för arrangemanget är sporthallen på Karinslundsskolan i Strängnäs. Hallen är en fullstor sporthall (20x40m) med läktare och omklädningsrum/ toaletter.

Avgiften för träffen är 400 kronor. I bekräftelsemail kommer insättningsuppgifter tillsammans med totalt belopp (inkl. måltider).

Vi har ambitionen att fylla hallen med H0-moduler och bygga en bana för intressant trafikkörning i första hand. Det kommer att ges visst utrymme för fri körning, däremot kommer banan och arrangemanget i stort inte vara anpassat för publik.

Anmälan är nu öppen med sista anmälningsdag för moduler 31/5. Innan du anmäler dig, läs gärna igenom programmet och de tekniska kraven.

Formuläret för anmälan hittar du här: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewformLänken fungerar ej...

Användarvisningsbild
hakang
Kontakt:

#3 Inlägg av hakang » 2019-04-13, 17:36

Jag hoppas det funkar bättre nu. Och att jag kunde begripa varför det blev fel tidigare...

Användarvisningsbild
daniel

#4 Inlägg av daniel » 2019-04-13, 18:29

hakang skrev:
2019-04-13, 17:36
Jag hoppas det funkar bättre nu. Och att jag kunde begripa varför det blev fel tidigare...
För att inte kapa tråden har jag skapat en ny tråd under allmänt där jag gör ett försök att besvara frågan.
Ordförande i ModulSyd

Skriv svar

Återgå till "MMMs Jubileumsträff, ”MMM-15” - Strängnäs 8-11 Augusti 2019 (MMM är arrangör)"