Sida 2 av 2

Re: Timmele americaN trafik

Postat: 2017-09-04, 12:44
av RobertKlarén
Ska vi inte ha en liten kollumn för "extras"?

Re: Timmele americaN trafik

Postat: 2017-09-06, 14:32
av ErikKuiper
Nu finns också jobbeskrivningarna i första inlägget. Jag har dessutom ändrat så att de lokala passagerartågen går mellan Gray Yard och Pauline. Detta för att lätta på trycket för Pinehill. Tågordningen har också justerats. Det är främst passagerartågen som har fått en annan ordning.

Re: Timmele americaN trafik

Postat: 2017-09-06, 14:38
av ErikKuiper
Daniel Rydell skrev: 2017-09-04, 10:52 Erik, jag har några woodchip hoppers som jag inte tror har någon naturlig destination på banan. Om jag vill skicka dessa från antingen Clarion eller Gray Yard till Pauline och vice versa, hur ska jag då utforma fraktkorten? Vagnarna hör hemma i blått distrikt.
Återkommer
Daniel Rydell skrev: 2017-09-04, 10:52 Vilka distriktsfärger får de olika magasinen?
Återkommer
RobertKlarén skrev: 2017-09-04, 12:42 Har vi PO upplägg för passagerartågen (=växling) som vanligt?
Ja
RobertKlarén skrev: 2017-09-04, 12:44 Ska vi inte ha en liten kollumn för "extras"?
Varför? Jag har lagt in alla planerade tåg (inklusive extras) med vagnsutbyten på banan i call boardet. Om någon vill köra extratåg mellan magasinen så ser jag inget behov av att skriva ner dessa i vårt call board.

Re: Timmele americaN trafik

Postat: 2017-09-06, 15:04
av ltper
"RobertKlarén skrev: 2017-09-04, 12:42
Har vi PO upplägg för passagerartågen (=växling) som vanligt?
ErikKuiper skrev: 2017-09-06, 14:38
Ja"

Hoppas du har gjort det, för det har inte jag.
//per-olov