Då är jag klar med en första version at tidtabellen. Ladda ner och begrunda. Hittar ni några fel eller konstigheter så säg gärna till så jag kan fixa det innan träffen.
/Erik
GM 17 Tidtabell och köruppdrag
Re: GM 17 Tidtabell och köruppdrag
Hur funkar tågföringen i Alvesta? Ankommande tåg släpper av passagerarna vid perrong och kör sedan in på magasinet till höger om stationen? Jag tänker t ex på OKB P 71. Blir detta tåg sedan OKB P 76, eller är det ett helt annat tåg?
Med vänlig hälsning
Daniel
Med vänlig hälsning
Daniel
-
- Inlägg: 24
- Blev medlem: 2014-04-14, 01:04
Re: GM 17 Tidtabell och köruppdrag
Inget kritiskt men Nättelund har förkortningen Nlu
Med vänlig hälsning
Måns
Med vänlig hälsning
Måns
Med Vänlig Hälsning
Måns Lundberg
Stationsråtta i Nättelund
Måns Lundberg
Stationsråtta i Nättelund
-
- Inlägg: 1237
- Blev medlem: 2012-05-09, 02:15
Re: GM 17 Tidtabell och köruppdrag
Då får jag justera det till nästa gång.MånsLundberg skrev:Inget kritiskt men Nättelund har förkortningen Nlu
-
- Inlägg: 1237
- Blev medlem: 2012-05-09, 02:15
Re: GM 17 Tidtabell och köruppdrag
För persontåg som terminerar i Alvesta. Tåget kommer in, loket koppas loss och körs till rätt lokstall (för UGJ och OKB är det magasinet som är kopplat till Alvesta, för GDJ är det lokstallet kopplat till Charlottendahl) och sedan flyttar ett växellok personvagnarna till uppställningsspåren i Alvesta. För att Alvesta ska kunna hålla ordning på vilka vagnar som ska gå i vilka tåg så kommer vi att ha vagnkort och omloppssedlar för personvagnarna.daniel skrev:Hur funkar tågföringen i Alvesta?