DreamTrack - Viktig information

Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

DreamTrack - Viktig information

Inlägg av daniel »

I denna tråd kommer viktig information som gäller alla deltagare på DreamTrack.

Registrering vid ankomst
När man anländer till DreamTrack behöver alla registrera sig så vi vet vilka som har kommit. Vi kommer att upprätta ett sekretariat, troligen i H0-hallen. I samband med registrering får man även sina matbiljetter, se nedan.

Mat
På tidigare DreamTrack-träffar har vi haft listor med de som beställt mat. Det är tidsödande och omständligt att kontrollera dessa listor vid matbespisningen. Värnamo moduldagar hade en smart lösning i form av biljetter som delas ut vid ankomst till träffen. Vi lånar den idén och kommer dela ut biljetterna till alla som beställt mat när man registrerar sig vid ankomst. Utan biljett, ingen mat.

Med vänlig hälsning
Daniel
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: DreamTrack - Viktig information

Inlägg av daniel »

Observera!

Vid anmälan skickas ut en bekräftelse på epost med fakturan. Om du inte har fått bekräftelsemailet så hör av dig till mig. Om inget bekräftelsemail har kommit så kan det bero på att något har gått fel vid anmälan och att anmälan därför inte har blivit registrerad.

Jag har tel: 0733-16 26 72 och epost: daniel.b (snabel-a) bergqvist.se

Med vänlig hälsning
Daniel
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: DreamTrack - Viktig information

Inlägg av daniel »

Jag skrev visst detta i fel tråd så jag nämner det här också.

ModulSyd bjuder alla deltagare på korv med bröd och frallor på torsdag kväll.

För att underlätta bygget av banorna kommer scouterna servera korv med bröd samt frallor som ModulSyd står för på torsdag kväll mellan kl 17 och 19.

Med vänlig hälsning
Daniel
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: DreamTrack - Viktig information

Inlägg av daniel »

Namnskyltar

Alla deltagare behöver ha namnskyltar på träffen. Om du inte har så skicka PM till PerreNygren så fixar han till dig.

Med vänlig hälsning
Daniel
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: DreamTrack - Viktig information

Inlägg av daniel »

Angående namnskyltar: Det behöver inte stå ModulSyd på skylten. Om ni har en Fremo-skylt eller MMM-skylt fungerar det också bra. Det viktiga är att det är en Fremo/MMM/ModulSyd-skylt där man ser namnet tydligt.

Med vänlig hälsning
Daniel
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3545
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: DreamTrack - Viktig information

Inlägg av daniel »

Jag kommer finnas på plats från kl 13.00 imorgon torsdag.

Vaktmästaren äter lunch mellan 12.00 och 13.00. Så runt 13.00 - 13.15 kan vi komma in i Teleborgshallen. Sen är det lite osäkert när vi får tillgång till de olika hallarna, men americaN-hallen bör vi få tillgång till 13.15 och alla hallarna senast 14.00.

Med vänlig hälsning
Daniel
Låst

Återgå till "Dreamtrack 2018 (ModulSyd är arrangör)"