Timmele 2017: Planering och organisation

Planering av Timmele-träffen 2017
Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
StefanFjällemark
Inlägg: 838
Blev medlem: 2014-09-01, 07:35
Ort: Stenungsund på Västkusten

Timmele 2017: Planering och organisation

#1 Inlägg av StefanFjällemark » 2017-04-12, 08:37

Nu är det dags att förbereda träffen i Timmele. För att genomföra träffen behövs ett antal engagerade personer, så meddela i denna tråden så uppdaterar jag organisationen nedan.

Organisation, komplettera gärna om jag glömt något:
  • Träffansvarig: Stefan Fjällemark - Håller ihop det hela, håller i övergripande informationen om träffen och gör budget som ligger till grund för deltagaravgiften.
  • Lokalansvarig: Jonas Hjelm - bokar lokal (är gjort), skaffar nycklar till lokalen och ser till att vi får tillgång till stolar och bord.
  • Bokningsansvarig: Daniel Bergqvist - sätta upp information och anmälan på Din Kurs.
  • Matansvarig: Rickard Nordström - beställa lunch lö-sö och middag lö enligt deltagarnas bokning samt se till att det levereras till lokalen.
  • Fikaansvarig: Oscar Abrahamsson - Ordnar frukost/fika/frukt/bröd/pålägg och husgeråd till detta, tillgängligt för alla under träffen från fredag 18:00 till söndag 12:00.
  • AmericaN
    • Kontaktperson: Robert Klarén
    • Banansvarig : Erik Kuiper
    • Planeringsansvarig: Erik Kuiper
    • Elansvarig: Erik Kuiper
  • H0-RE
    • Kontaktperson: Stefan Fjällemark
    • Banansvarig : Stefan Fjällemark
    • Planeringsansvarig: Stefan Fjällemark
    • Elansvarig: Peter Ekelund med hjälp av Lars Nordlander
Hälsningar från Stefan på västkusten :geek:
Styrelsemedlem i ModulSyd och medlem i FREMO.

ErikKuiper
Inlägg: 1133
Blev medlem: 2012-05-09, 02:15

Re: Timmele 2017: Planering och organisation

#2 Inlägg av ErikKuiper » 2017-04-12, 09:03

Sätt upp mig på övriga americaN-poster.

Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3023
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Timmele 2017: Planering och organisation

#3 Inlägg av daniel » 2017-04-12, 09:07

Jag är gärna bokningsansvarig för jag behöver lära mig det inför DreamTrack nästa år. Men jag behöver lite information om träffen för det.

Med vänlig hälsning
Daniel
Ordförande i ModulSyd

Användarvisningsbild
Sunesson
Inlägg: 820
Blev medlem: 2012-05-09, 02:11
Ort: Brämhult

Re: Timmele 2017: Planering och organisation

#4 Inlägg av Sunesson » 2017-04-12, 12:21

Dum fråga, eller har jag missat något; vad är "Din kurs"?
Thomas Sunesson

Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3023
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Timmele 2017: Planering och organisation

#5 Inlägg av daniel » 2017-04-12, 13:28

Sunesson skrev:Dum fråga, eller har jag missat något; vad är "Din kurs"?
Det är inte alls någon dum fråga. Det är inte lätt att veta vad det är om man inte har varit inblandad i att arrangera träffarna.

Det är hemsidan / programvaran som används för att hantera anmälningarna till träffen. Deltagarna klickar på en länk för att anmäla sig och kommer då till en speciell sida där de fyller i ett formulär, t ex vilka dagar de är med på träffen och vilka måltider de vill ha. Sedan har "Din kurs" olika rapporter där vi som arrangerar träffen kan se vilka som har anmält sig, m.m.

Med vänlig hälsning
Daniel
Ordförande i ModulSyd

Användarvisningsbild
Sunesson
Inlägg: 820
Blev medlem: 2012-05-09, 02:11
Ort: Brämhult

Re: Timmele 2017: Planering och organisation

#6 Inlägg av Sunesson » 2017-04-12, 15:15

Då fattar jag! Ja det var nog en befogad fråga då!
Tack för bra och förklarande svar, Daniel!
Ha en Glad Påsk!
Thomas Sunesson

Användarvisningsbild
StefanFjällemark
Inlägg: 838
Blev medlem: 2014-09-01, 07:35
Ort: Stenungsund på Västkusten

Re: Timmele 2017: Planering och organisation

#7 Inlägg av StefanFjällemark » 2017-04-12, 20:04

Nu är ursprungsinlägget uppdaterat med nya namn. Nu fattas bara en som fixar fikat och en som fixar maten.
Hälsningar från Stefan på västkusten :geek:
Styrelsemedlem i ModulSyd och medlem i FREMO.

OscarAbrahamsson
Inlägg: 16
Blev medlem: 2016-05-15, 16:43

Re: Timmele 2017: Planering och organisation

#8 Inlägg av OscarAbrahamsson » 2017-04-14, 10:06

Vi i klanen Abrahamsson kan ansvara för fikat. I Växjö så blev jag på något underligt sätt inofficiell kaffeansvarig ett tag i alla fall ;-)

Användarvisningsbild
StefanFjällemark
Inlägg: 838
Blev medlem: 2014-09-01, 07:35
Ort: Stenungsund på Västkusten

Re: Timmele 2017: Planering och organisation

#9 Inlägg av StefanFjällemark » 2017-04-14, 22:28

Toppen. Nu är alla poster besatta. Rickard och Oscar koordinerar matinköp mm. Se ursprungliga inlägget http://www.modulsyd.se/forum_new/postin ... 36#pr29385
Hälsningar från Stefan på västkusten :geek:
Styrelsemedlem i ModulSyd och medlem i FREMO.

Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3023
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Timmele 2017: Planering och organisation

#10 Inlägg av daniel » 2017-05-03, 00:38

Komplettering till "Bokningsansvarig: Daniel Bergqvist - sätta upp information och anmälan på Din Kurs."

Även frågor om anmälan och ev. ändring av anmälan tar jag då man behöver behörighet till DinKurs för att kunna göra det.

Med vänlig hälsning
Daniel
Ordförande i ModulSyd

Skriv svar

Återgå till "Timmele 2017"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster