3R modulträff i Norrköping 3-5/2 2017

LarsRobert
Inlägg: 1107
Blev medlem: 2015-06-08, 20:33

Re: Norrköping 2017

Inlägg av LarsRobert »

Tack för visningen Per. Kul med sånna här filmer. Jag hoppas att någon tog och lägger ut bilder från evenemanget. Själv tog jag inga bilder alls eftersom jag vet hur dålig fotograf jag är.
Användarvisningsbild
LarsN
Inlägg: 211
Blev medlem: 2012-07-13, 01:44
Ort: Norrköping

Re: Norrköping 2017

Inlägg av LarsN »

PeGe skrev:Jag uppskattar att vi var 25-30 stycken personer som den gångna helgen körde tåg i källaren på Arbetes Museum i Norrköping. Det var mycket publik, bra arrangerat och jag tycker att vi själva blir allt bättre på att få trafiken att löpa i lagom omfattning.
Jag bifogar en filmad cab ride från banan. Den är filmad utan publik ock körningen skedde på sikt, utan tågklarerare. Lokföraren tycker det är roligare än vad hans min ger uttryck för.

Per

https://youtu.be/7HXlKAShVHg
Mycket bra med en Cabride PeGe :D

Jag väntar lite bilder från "min" fotograf.
Så jag ska fylla på lite.

//Lasse
Mvh/Lasse
Vagnsta, Dundret mm.
Nicke
Inlägg: 832
Blev medlem: 2012-05-09, 02:11

Re: 3R modulträff i Norrköping 3-5/2 2017

Inlägg av Nicke »

TACK alla goa 3R-vänner för en riktigt trevlig helg !!
ThomasPettersson
Inlägg: 25
Blev medlem: 2012-05-09, 02:12

Re: 3R modulträff i Norrköping 3-5/2 2017

Inlägg av ThomasPettersson »

Hej,
Tack till alla deltagare, jag tycker att allt har fungerade bra.

Vi har också fått tack från Arbetets Museum

"Hej
Vill bara rikta ett tack från museet vägnar till er! Vi känner oss väldigt nöjda med helgen, hoppas ni gör det med.
Har ni några synpunkter, såväl positiv som negativ kritik – hör gärna av er! Annars får vi väl börja kika på ett nytt datum för Tåghelg 2018 ganska snart.
Hälsningar
Mårten"

Har någon några synpunkter så skicka ett PM till mig eller kommentera här i tråden så ska jag vidarebefordra det till Mårten.

Hälsningar
Thomas
StaffanWiman
Inlägg: 785
Blev medlem: 2012-05-09, 02:18

Re: 3R modulträff i Norrköping 3-5/2 2017

Inlägg av StaffanWiman »

Bara ett stort tack till museet! Underbar miljö och trevliga människor, både museets och kaféets personal och besökarna.

Staffan Wiman
Skriv svar

Återgå till "Norrköping 2017"