Väska,förvaring av bilar,mm

Allmäna diskussioner och information
Användarvisningsbild
Gissberg
Inlägg: 75
Blev medlem: 2014-01-16, 16:45

Väska,förvaring av bilar,mm

Inlägg av Gissberg »

Löst material på modulerna såsom bilar exempelvis plockas ju av och på vid modulträffar och behöver något att förvaras i. Till varje modul hör olika bilar som placeras ut. Här tänker jag mig en ask för varje modul. Asken skulle man klä med nån form av skumgummi. Bilarna är ju lätt färgsprutade med dammfärg vilket inte tål hårdare hantering då det blir repor i dammet. Var hittar man lämpliga askar? Kan vara av papp eller plast och var hittar man skumgummi? Askarna skulle man sedan lägga i en hårdare väska typ attache eller sortimentväska(plast). Får leta efter en sådan också, viktigast är att väskan/lådan har handtag. Meningen är att andra än jag själv ska kunna plocka i och ur och och var sak har sin plats då jag själv inte alltid är med utan modulerna lånas ut.
AndreasSigfridsson
Inlägg: 232
Blev medlem: 2012-05-09, 02:25

Re: Väska,förvaring av bilar,mm

Inlägg av AndreasSigfridsson »

Dessa väskor är bra och förvara sen bygger man med skum inne i dom hur man vill ha dom

https://www.biltema.se/verktyg/verkstad ... 2000034991
Användarvisningsbild
Gissberg
Inlägg: 75
Blev medlem: 2014-01-16, 16:45

Re: Väska,förvaring av bilar,mm

Inlägg av Gissberg »

Bra tips! Hade inte kollat Biltema.
Robban
Inlägg: 258
Blev medlem: 2014-01-18, 10:07

Re: Väska,förvaring av bilar,mm

Inlägg av Robban »

Typ den övre HÄR brukar jag få över i ungefär A4 storlek.
Ska försöka komma ihåg att ta med mig till mässan så kan du få några.

Robban
Användarvisningsbild
Gissberg
Inlägg: 75
Blev medlem: 2014-01-16, 16:45

Re: Väska,förvaring av bilar,mm

Inlägg av Gissberg »

Robban skrev: 2018-10-16, 22:59 Typ den övre HÄR brukar jag få över i ungefär A4 storlek.
Ska försöka komma ihåg att ta med mig till mässan så kan du få några.

Robban
Tackar för det! :) Själv kommer jag vara på mässan lördag och söndag. Såg dessutom att även Bauhaus har aluminiumväskor.
Skriv svar

Återgå till "Allmänt"