Vilka träffar är inplanerade under 2019?

Allmäna diskussioner och information
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3549
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Vilka träffar är inplanerade under 2019?

Inlägg av daniel »

Jag funderar på vilka datum som kan vara aktuella för DreamTrack 2019 och undrar därför vilka datum som redan är uppbokade av diverse träffar eller datum som är troliga för diverse träffar. Det är nu så många träffar att kollisioner är oundvikliga, men vi vill undvika kollisioner så långt möjligt.

Hur ser det ut med Fremoträffar under våren 2019? Jag tittar på Fremos webbsida men där har det inte kommit upp så mycket än. Jag tänker kanske framförallt på Arendal.
https://www.fremo-net.eu/en/termine/tre ... effen2019/

Med vänlig hälsning
Daniel
Användarvisningsbild
AlexanderEhn
Inlägg: 1157
Blev medlem: 2017-07-11, 23:47
Kontakt:

Re: Vilka träffar är inplanerade under 2019?

Inlägg av AlexanderEhn »

Kanske kan det vara en poäng att också snegla mot vilka MJ-mässor som är planerade.
Pågående byggprojekt just nu:
"Kombihamnen", blir ingen hamn, men väl en kombiterminal i N-skala med svensk förebild Byggtråd här!
"Glassfabriken" blir en industrimodul med genomgående linje, N-Re.
Användarvisningsbild
LLJ
Inlägg: 4297
Blev medlem: 2012-05-08, 10:27

Re: Vilka träffar är inplanerade under 2019?

Inlägg av LLJ »

En gissning är att Arendal ungefär vid samma tid som 2018. Att flytta DT 2019 tillbaka till 3:e helgen i Mars är ett förslag, då det var det som gällde i DT:s början.

/Lars
Användarvisningsbild
daniel
Inlägg: 3549
Blev medlem: 2012-05-08, 10:15

Re: Vilka träffar är inplanerade under 2019?

Inlägg av daniel »

AlexanderEhn skrev: 2018-03-21, 09:52 Kanske kan det vara en poäng att också snegla mot vilka MJ-mässor som är planerade.
Alla som känner till mässor är välkomna att skriva dessa datum i den här tråden eller skicka PM eller mail till mig.

Med vänlig hälsning
Daniel
Skriv svar

Återgå till "Allmänt"