MickeC har gått bort

Allmäna diskussioner och information
Användarvisningsbild
kasoe
Inlägg: 957
Blev medlem: 2012-05-09, 02:17

Re: MickeC har gått bort

Inlägg av kasoe »

Usch, tråkiga nyheter, mycket...

För mig stod Micke för "göra", var med då han och Olle provpassade de två första N-RE modulerna i Sverige, han (och Olle) gjorde, jag såg på...
Sen var han med när det skulle visas upp modulbygge på de tidigare träffarna, och de senare också. En byggare och en hjälpare...

Har via omvägar hört att det inte stod så väl till med Micke men man lever alltid på hoppet och även om jag visste att det inte såg bra ut så blir det alltid en chock när man ställs inför faktum...

Vila i frid!

/Anders Ö
Anders Östlund
Huvudintressen är Svenskt i 0, Amerikansk N-skala och en hel del annat inom MJ...
Bygger du i nollan? Kika in på www.nollan.nu
Användarvisningsbild
Bo Andersson
Inlägg: 361
Blev medlem: 2014-07-21, 20:08
Ort: Malmö

Re: MickeC har gått bort

Inlägg av Bo Andersson »

Känner inte Micke, har aldrig träffat personen, men vi har kontrat lite inlägg med varandra.
Nu vet jag inte hur överensstämmande Mickes alias ( bild ) är, men bilden ger en syn på en ung och kunnig byggare som vill mycket, att sen läsa detta får mig att hoppa till.
Livet är både hårt och plötsligt slår den sida till som man minst anar.

Skänker en stor tanke till Micke och hans närmast anhöriga,
Användarvisningsbild
MathiasM
Inlägg: 130
Blev medlem: 2012-05-09, 02:19

Re: MickeC har gått bort

Inlägg av MathiasM »

Vi visste alla vad som väntade, att du levde på lånad tid, men det gör det ju inte lättare att acceptera.
Jag är väldigt glad att få ha varit med en stund.
Vi träffades för första gången på en av träffarna i Ulricehamn 2007 och du var en stor inspiratör redan från början och med ett varmt välkomnande, tillsammans med Jonas, som har hållit i sig!
Kommer att sakna dig, Micke!

Hoppas att det lämpar sig att lägga ut denna fina bild på dig och en av dina döttrar, då du är i ditt esse, från DT 2015.

Hälsningar
Mathias
Micke.jpg
Användarvisningsbild
jhjelm
Inlägg: 983
Blev medlem: 2012-05-08, 10:29
Ort: Timmele

Re: MickeC har gått bort

Inlägg av jhjelm »

Mikaels familj skickar ett tack tilll medlemmarna i Modul Syd.

Tack
Ett varmt tack för deltagande i vår stora sorg då Mikael gick bort samt för gåvorna till Cancerfonden.

Ingmarie
Sara, Emelie och Linda
Skriv svar

Återgå till "Allmänt"