Ok... Tack för all inputt...
Lite inputt på CC 115mm vid centralt placerad perrong hade varit trevligt.
(Kikade på KMJK`s perrongtak. Där var rekommenderat C-C 100-110mm. Då funkar ju 115mm)
Jag tror vi hittat den slutgiltliga... igen....
Mvh Rickard
Fiktiv station. Fråga om spårplanering. Vad är rimligt?
- RickardNordström
- Inlägg: 378
- Blev medlem: 2013-09-28, 23:17
- Ort: Göteborg
Re: Fiktiv station. Fråga om spårplanering. Vad är rimligt?
Senast redigerad av 3 RickardNordström, redigerad totalt 2015 gång.
Re: Fiktiv station. Fråga om spårplanering. Vad är rimligt?
OT: @MickeC: Jag har skissat på flera längre stationer, men inte kommit längre än så då jag även gillar industrimoduler, som det finns för få utav.
/Lars
/Lars
FREMO
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
Re: Fiktiv station. Fråga om spårplanering. Vad är rimligt?
Ser bra ut Rickard
/Lars
/Lars
FREMO
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
VMJF - En del av modulsverige
SIH0 - Industrimoduler
BMÅS Livesteam
Byt inte skala - skaffa en till
-
- Inlägg: 1237
- Blev medlem: 2012-05-09, 02:15
Re: Fiktiv station. Fråga om spårplanering. Vad är rimligt?
Tycker också det ser bra ut.
/Erik
/Erik
Re: Fiktiv station. Fråga om spårplanering. Vad är rimligt?
Snart så
Man kan markera förenklingarna och ombyggnaden som trafiknedgången på 1950-talet medförde.
Med en lång och bred mittplattform behöver inte stationshusets vara speciellt lång
Man kan markera förenklingarna och ombyggnaden som trafiknedgången på 1950-talet medförde.
Med en lång och bred mittplattform behöver inte stationshusets vara speciellt lång